Header Ads

Sinopsis dan Pelakon Drama Biar Aku Jadi Penunggu

Sinopsis dan Pelakon Drama Biar Aku Jadi Penunggu | Tidak lama lagi drama terbaru akan disiarkan dalam slot Akasia iaitu Drama Biar Aku Jadi Penunggu. Drama ini bakal disiarkan selama 28 episod bermula 23 Disember 2016 untuk menggantikan drama 7 Hari Mencintaiku.


Sinopsis dan Pelakon Drama Biar Aku Jadi Penunggu

Drama Biar Aku Jadi Penunggu adalah sebuah drama yang diadaptasi daripada novel karya Arsha. Drama ini menampilkan pelakon baru dan lama iaitu Janna Nick dan Ashraf Muslim sebagai pelakon utama drama tersebut. Turut dibintangi oleh Shah Iskandar, Octavia Manrose, Sharifah Shahora dan ramai lagi.



Senarai Pelakon dan Sinopsis Drama Biar Aku Jadi Penunggu


Berikut adalah dikongsikan sinopsis dan pelakon drama Biar Aku Jadi Penunggu : -



Senarai Pelakon Drama Biar Aku Jadi Penunggu


Janna Nick sebagai Iffat Hamani

● Ashraf Muslim sebagai Afeef Adwan
● Shah Iskandar sebagai Fazree
Miera Leyana sebagai Hayati
● Octavia Manrose sebagai Damia Hani


Sinopsis dan Pelakon Drama Biar Aku Jadi Penunggu


Sinopsis Drama Biar Aku Jadi Penunggu


Kisah bermula dengan Iffat Hamani (Janna Nick) dan Afeef Adwan (Ashraf Muslim) bersahabat baik sejak bangku sekolah lagi. Apa yang malangnya, Afeef Adwan menggunakan Iffat untuk kepentingan dan mencapai impiannya yang sudah lama dirancang.


Dalam masa yang sama, Iffat menaruh harapan terhadap Afeef dan menerima lamaran untuk berumahtangga. Apa yang sedihnya, penantian itu hanyalah harapan palsu. Nak tahu apa kesudahannya? Adakah Afeef akan kembali ke pangkuan Iffat? Masihkah Iffat menerima semula hatinya yang terluka? Jangan lupa saksikan di TV3!


Baca Juga : Tonton Biar Aku Jadi Penunggu Full Episode


Semoga informasi ini drama terbaru Biar Aku Jadi Penunggu dapat dijadikan pengetahuan kepada penonton drama Melayu. Selamat menonton!


No comments

Powered by Blogger.