Header Ads

Biodata Siapa Octavia Manrose Pelakon Drama Biar Aku Jadi Penunggu

Biodata Siapa Octavia Manrose Pelakon Drama Hajah Heathrow Kembali|Kadang2 buat aku keliru banyak betoi nama keluarga senrose atau manrose di hiburan Malaysia ni. Aku hanya kenal Nelydia dan kakaknya, Uqasha Senrose. Mereka berdua ja yang femes! Siapakah Octavia Manrose??? Adakah Octovia Manrose keluarga kepada Uqasha dan Nelydia Senrose.


Korang nak tahu tak rupa-rupanya Octavia Manrose ni anak kepada penyanyi yang cukup popular dengan lagu-lagu dangdut iaitu Iwan Raja Dangdut. Maknanya, Octavia ni dari keluarga selebriti jugak. Kini beliau bintangi dalam drama Umairah di TV3 bersama Lufya Omar, dan ramai lagi. Jom terjah biodata Octavia Manrose pelakon Encik Suami Mat Salih Celup.

Baca juga : Biodata Aprena Manrose Adik Kepada Octavia Manrose 


Biodata Siapa Octavia Manrose Pelakon Drama Hajah Heathrow Kembali


Nama penuh : Wan Shamira Puteri Octavia
Nama komersial : Octavia Manrose @ Octovia Manrose
Umur : 25 tahun (2016)
Adik-beradik : 3 orang saudara (Wan Ramadha, Wan Shahira termasuk Octavia Manrose)
Status : Berkahwin
Kerjaya : Pelakon
Drama : Hajah Heathrow Kembali, Umairah (2016), Biar Aku Jadi Penunggu, Encik Suami Mat Salih Celup (2017), Dendam Aurora Astro
Instagram Octavia Manrose : https://www.instagram.com/octoviamanrose/

Gambar Octavia Manrose 



Artikel Berkaitan :
● Biodata Alicia Amin Pelakon Meh Sandar Lagi

1 comment:

  1. Kesian bonda Octavia dan Aprena jarang di sebut. Nama Iwan saja yang di sebut-sebut, sedangkan arwah bondanya juģa pun artis terkenal di era 80an dan 90an. Allahyarhamah Rosnah Mohd Nor adàlah bonda kandunģ mereka.

    ReplyDelete

Powered by Blogger.