Header Ads

Tonton Biar Aku Jadi Penunggu Episod 1 Hingga 28

Tonton Biar Aku Jadi Penunggu Episod 1 Hingga 28 | Sebuah drama terbaru iaitu Biar Aku Jadi Penunggu bakal menggantikan drama 7 Hari Mencintaiku yang baru tamat pada 22 Disember lalu. Drama bersiri Biar Aku Jadi Penunggu adaptasi dari novel karya Arsha telah dibintangi pelakon lama dan baru iaitu Ashraf Muslim, Janna Nick, Octavia Manrose dan ramai lagi.

Tonton Biar Aku Jadi Penunggu Episod 1 Hingga 28

Drama Biar Aku Jadi Penunggu yang akan bersiaran di Slot Akasia TV3 bermula Isnin minggu depan 23 Disember 2016 setiap hari Isnin hingga Khamis pada pukul 6.58 petang. Drama ini adalah arahan dari Michael Ang yang diterbitkan oleh Saphire Screen.

Tonton Biar Aku Jadi Penunggu Episod 1 Hingga 28


Sinopsis Drama Biar Aku Jadi Penunggu


Biar Aku Jadi Penunggu mengisahkan Ifaat Hamani (Janna Nick) yang menaruh harapan perasaan dalam diam terhadap Afeef Adwan (Ashraf Muslim) dan berharap mereka hidup dengan bahagia setelah Afeef pulang dari luar negara. Pada masa yang sama Afeef tengah bercinta dengan si kekasihnya yang dilakonkan oleh Miera Liyana. Nak tahu apa kesudahannya? Anda boleh lihat sinopsis penuh di sini.

Tonton Biar Aku Jadi Penunggu Episod 1 Hingga 28

Untuk tonton Drama Biar Aku Jadi Penunggu, anda boleh layari ke laman web www.tv3.com.my dan juga ikuti di laman sosial Facebook, Twitter, Instagram dan Youtube. Anda boleh juga tonton di portal video www.tonton.com.my melalui pakej tonton VIP.

No comments

Powered by Blogger.