Header Ads

Bukti Bayaran Komisen Mobicow Cara Mudah Jana Duit USD!

Bukti Bayaran Komisen Mobicow Cara Mudah Jana Duit USD!|Syukur alhamdullilah komisen Mobicow telah masuk dalam akaun Paypal aku. Ini hasil daripada beberapa bulan aku kumpul dalam 2 blog dan hari ini baru mula nak cashout. Dah dekat nak raya pulak... eloklah keluar payment ini. Untuk pengetahuan korang, payment mobicow akan mula dibayar kepada publisher setiap tanggal 15/16 haribulan. Bagi anda yang belum tahu apa itu mobicow?

Bukti Bayaran Komisen Mobicow Cara Mudah Jana Duit USD!
Jana Duit Dengan Mobicow 

Saya terangkan sedikit tentang pengiklanan mobicow. Mobicow adalah satu medium pengiklanan yang khusus untuk pengguna smartphone. Maknanya iklan ini akan muncul bagi pelawat yang menggunakan telefon pintar dan tidak akan tampil pada komputer. Apa yang menariknya anda akan dibayar melalui USD. Dengan jumlah komisen sebanyak USD5 anda sudah layak menerima bayaran pada setiap bulan. Best kan kalau tukar RM, dah jadi RM21!

Siapa nak buat duit USD dengan Mobicow?

Bagi anda yang masih tercari-cari iklan alternatif selain Adsense, saya syorkan inilah antara pengiklanan yang terbaik untuk digunapakai oleh blogger. Sebabnya kedua-dua pengiklanan ini menggunakan USD. Lagi satu kelebihannya iklan ini target "mobile user", peluang untuk jana pendapatan sangat tinggi. Maklumlah kini kebanyakan user layari internet menggunakan smartphone. Amat rugilah tidak guna peluang ini untuk janakan pendapatan anda.

Bukti Pembayaran Mobicow 


Jumlah bayaran yang saya terima adalah sebanyak USD200. Kesemua jumlah bayaran ini akan terus dimasukkan ke akaun paypal dan dikenakan paypal transaction fee sebanyak USD9. Dengan pertukaran kepada ringgit Malaysia, saya menerima sejumlah RM791.10!

Bukti Bayaran Komisen Mobicow Cara Mudah Jana Duit USD!
Bukti Jumlah Bayaran Komisen Mobicow 

Ini menunjukkan blog saya menerima trafik agak tinggi dan rata-rata user yang layari ke laman web saya menggunakan smartphone sebagai peranti untuk layari internet.

Baca juga : Bukti Bayaran Adfly Melalui Paypal 

Anda bila lagi?Nak tahu cara daftar mobicow?

....

Daftar Akaun Mobicow 


Daftar Mobicow sekarang disini. Selepas dah daftar, copy paste kod iklan di dalam blog. Kalau ada hasil anda akan menerima satu email pemberitahuan tentang pembayaran anda ke dalam akaun Paypal. Sudah ada akaun Paypal? Jika belum boleh lihat cara daftar paypal.

Bukti Bayaran Komisen Mobicow Cara Mudah Jana Duit USD!
Pemberitahuan Bayaran Mobicow ke Paypal di Email 

Jika anda rasa ia satu cara menjana pendapatan dengan mudah, inilah peluang terbaik anda dengan pasangkan iklan mobicow. Semoga perkongsian ini memberi seribu makna kepada para blogger tentang cara jana duit dengan USD. Selamat berkarya!

4 comments:

  1. Wah bagusnya.. boleh try ni. Tapi kena mantapkan dulu traffic mama la

    ReplyDelete
  2. tq atas perkongsian. sangat berminat, tapi masih lagi belajar dan baru dlm bidang ni. akan datang nk juga buat side income macam ni

    ReplyDelete
  3. Trafik tinggi maka income pun tinggi..

    ReplyDelete
  4. Lokman pasang di blog mana satu ni? boleh tahan income..hehe

    ReplyDelete

Powered by Blogger.