Header Ads

Sinopsis Drama Encik Suami Mat Salih Celup Lakonan Nelydia Senrose dan Daler Yusuf

Sinopsis Drama Encik Suami Mat Salih Celup Lakonan Nelydia Senrose dan Daler Yusuf | Drama terbaru slot Dahlia 2017? Drama Encik Suami Mat Salih Celup adalah drama terbaru yang akan menggantikan drama Menantu Bilal mulai 25 Jun 2017 ini. Drama ini diadaptasi dari sebuah novel berjudul Encik Suami Mat Salih Celup karya Yumi Hyra, dimana dibintangi oleh beberapa pelakon lama dan baru iaitu Nelydia Senrose dan Daler Yusuf sebagai watak utama dalam drama Encik Suami Mat Salih Celup. Selain itu juga pelakon lain seperti Nadiyah Shahab, Zila Bakarin, Boy Iman dan ramai lagi.

Sinopsis Drama Encik Suami Mat Salih Celup Lakonan Neyldia Senrose dan Daler Yusof

Drama Encik Suami Mat Salih Celup akan disiarkan pada setiap hari Jumaat sehingga Ahad jam 6.59 malam di slot Dahlia tv3. Sudah tentunya drama ini akan mendapat perhatian kerana ada pelakon kacukan mat salih iaitu Daler Yusuf yang memegang watak sebagai Ian Hadif dalam drama ini. Jom terjah sinopsis drama Encik Suami Mat Salih Celup.

Senarai Pelakon Drama Encik Suami Mat Salih Celup


Nelydia Senrose sebagai Iman Amani
● Daler Yusuf sebagai Ian Hadif
● Nadiyah Shahab sebagai Keisha
● Zila Bakarin

Sinopsis Drama Encik Suami Mat Salih Celup


Drama ini dimulakan tentang pertemuan agak janggal yang terjadi pada Iman. Dikisahkan apabila seorang pemuda bernama Ian Hadif iaitu anak kepada rakan mama Iman. Iman terkejut dengan kehadiran Ian. Apa kesudahannya cerita ini?

Nantikan tonton drama Encik Suami Mat Salih Celup lakonan Daler Yusuf dan Nelydia Senrose mulai 25 Jun ini di TV3. Selamat menonton.

1 comment:

  1. mnggu ni last menantu bilal.. hahha kelakar diorang ni ... adehh

    ReplyDelete

Powered by Blogger.