Header Ads

Kelebihan Bisnes Air Balang Di Bazar Ramadan

Kelebihan Bisnes Air Balang Di Bazar Ramadan |Rasanya cepat je masa hanya beberapa bulan lagi nak berpuasa. Sudah pastinya anda nak berniaga di bulan Ramadan tetapi tiada idea nak bermula? Rasanya ini soalan lazim oleh kebanyakan usahawan yang berjinak-jinak berniaga di bulan Ramadan ini. Jika anda pernah berniaga atau pernah bekerja di bazar ramadan saya pasti anda tahu betapa lumayan dari hasil usaha 1 bulan tersebut. Nak tahu apa kelebihan bisnes air balang yang perlu anda tahu? Resepi air balang yang laris untuk dijual?

Kelebihan Bisnes Air Balang Di Bazar Ramadan
Bisnes Air Balang

Tetapi banyak orang tidak mahu start sebab tiada idea serta salah tanggapan bahawa ia memerlukan kos besar untuk permulaan. Sebenarnya, bukan semua perniagaan memerlukan kos besar, malah keuntungan juga adalah amat besar lumayan! Dan idea bisnes ini boleh diceburi oleh sesiapa sahaja.

Kelebihan Bisnes Air Balang Di Bazar Ramadan


Mari saya tunjukkan anda bagaimana brader ini menjana RM7k sebulan dengan hanya menjual air balang sahaja. Apa yang menariknya, pendapatan yang diperolehinya mampu mendapat keuntungan mencecah lebih RM7,000 hanya meniaga di satu lokasi bazar ramadan sahaja dan menjual 3 air balang sahaja. KLIK SINI BUKTI JANA RM7K SEBULAN!

Apa Kelebihan Berniaga Air Balang?


Jika anda lihat kenapa peniaga lebih memilih air balang sebagai permulaan bisnes mereka. Kenapa tidaknya bisnes lain? Jawapannya mudah saja, bisnes air balang ini untungnya BESAR dan kos permulaan yang RENDAH!

Baca juga: Rahsia Kelebihan Bisnes Aiskrim

Saya bagi contoh anda berniaga 3 air balang, bayangkan air soya kos untuk pembuatan air soya sehari hanya sekitar RM12 dan mampu menghasil 120 cawan (bekas) bagi satu balang dengan harga RM1.00. Jadi anda akan dapat RM120.

Air tembikai pula kos sehari kurang lebih RM15 dan mampu menghasilkan 120 cawan bagi satu balang hanya menjual RM1.00. Jadi anda akan dapat kembali RM120.

Manakala air tembikai susu pula kos sehari lebih kurang RM18 dan mampu menghasilkan 120 cawan bagi 1 balang dengan harga RM1.00. Anda akan dapat RM120.

Cuba anda kirakan ;

MODAL : RM12 RM15 RM18 = RM45
HASIL : RM120 RM120 RM120 = RM360
HASIL - MODAL : RM360-RM45 = RM315

Anda akan dapat untung sebanyak RM315 sehari hanya makan modal RM45 sahaja. Andai kata anda berniaga sehingga 1 bulan, bayangkan RM315 x 30 anda akan dapat RM9,450. Banyakkan pulangan keuntungan anda hanya satu bulan sahaja.

Kelebihan Bisnes Air Balang Di Bazar Ramadan
Contoh Resepi Air balang
[+] Baca juga : 15 Resepi Jus Buah Air Balang Paling Laris

Walaubagaimanapun, bisnes air balang ini memang kerja mudah tapi sekiranya mempunyai persaingan yang tinggi dari peniaga lain yang turut membuat bisnes air balang ini, ianya tidak memberi kelebihan kepada anda dan lebih malang jika air anda jual tak rasa sedap, tawar dan tak ada rasa. Mungkin orang hanya beli sekali sahaja atau pun mereka tak beli langsung!

Jadi bagaimana cara untuk menjana pendapatan RM7k hanya bisnes air balang?


Tanpa melengahkan masa lagi, saya memperkenalkan kepada anda mengenai Panduan Memulakan Bisnes Air Balang yang dapat membantu anda menjana pendapatan RM7k sebulan, dengan perkongsian tips, strategi, resepi paling laris, teknik pemasaran, pengurusan dan juga operasi bisnes air balang di bazaar ramadan.

>> PANDUAN BISNES AIR BALANG JANA PENDAPATAN 7K SEBULAN

Jadi dengan adanya Ebook Bisnes Air Balang ini ianya akan membantu anda dengan membongkarkan beberapa perkara penting yang anda akan ketahui daripada panduan bisnes air balang ini. Antaranya ;

BAB 1 : CARA MOHON TAPAK NIAGA
BAB 2 : TIPS MEMILIH LOKASI BAZAAR
BAB 3 : PERALATAN SERTA KELENGKAPAN
BAB 4 : PERSEDIAAN & PENGURUSAN MASA BERNIAGA 
BAB 5 : RESEPI 15 JUS BEST SELLER
BAB 6 : RAHSIA SULIT JUS YANG LARIS
BAB 7 : BAGAIMANA JANA 7K SEBULAN DENGAN BISNES AIR 

Untuk mengetahui lebih lanjut bagaimana untuk menjalankan bisnes air balang ini semoga anda tidak tersilap langkah, anda boleh dapatkan Ebook Bisnes Air Balang pada link di bawah. Sungguh berbaloi!

>> KLIK SINI EBOOK BISNES AIR BALANG

p/s : Anda usah mengambil masa terlalu lama untuk bertindak mendapatkan ebook Panduan Bisnes Air Balang ini. Anggapkan sahaja ia pelaburan ilmu yang dapat membantu anda untuk memulakan bisnes air balang ini. Semoga ia bermanfaat kepada anda semua.

1 comment:

  1. Macam-macam kaler air ada. Kalau waktu bulan puasa, memang nampak sedap air macam-macam kaler ni

    ReplyDelete

Powered by Blogger.