Header Ads

Rahsia Jana RM7k Sebulan Dengan Bisnes Air Balang

Rahsia Jana RM7k Sebulan Dengan Bisnes Air Balang | Anda berminat dengan bisnes? Nak tahu bisnes apa paling untung berniaga di pasar malam lebih-lebih lagi ketika Ramadan? Saya cadangkan kepada anda untuk mencuba bisnes jus buah-buahan fresh. Pernah anda terfikir bagaimana bisnes jual air balang ini boleh menjana RM7k sebulan dengan hanya menjual air sahaja! Apa rahsia jana RM7k sebulan dengan bisnes air balang?

Nak tahu rahsia jana RM7K sebulan dengan jus buah-buahan! Baca sehingga habis. Kenapa bisnes air balang menjadi pilihan masa kini? Senang ke nak buat? Lazimnya, bisnes jual air buah-buahan ini memang sangat berpotensi untuk dimulakan perniagaan sama ada di pasar malam, pasar tani, gerai tepi jalan dan juga bazaar ramadan.

Rahsia Jana RM7k Sebulan Dengan Bisnes Air Balang

Rahsia Jana RM7k Sebulan Dengan Bisnes Air Balang


Ini disebabkan permintaannya sangat tinggi kerana disukai oleh lapisan umur tidak kira tua atau muda. Jadi tak hairanlah, bisnes air balang ini sangat menguntungkan ketika ramadan dan musim cuaca panas. Nak tahu juga apa resepi jus yang best seller?

Contoh resepi jus buah yang paling laris dijual adalah :
● Jus Tembikai Susu
● Jus Tembikai
● Jus Mangga
● Jus Carrot Susu
● Jus Kedondong Asam Boi & Limau Kasturi
● Jus Air Jagung
● Jus Nenas Madu
● Air Soya
● Air Tebu

[+] Baca juga : 15 Resepi Jus Buah Air Balang Paling Laris

Benarkah Bisnes Air Balang Menguntungkan?


Saya kongsikan bagaimana anda mulakan perniagaan air balang jus buah-buahan ini dengan modal permulaan di bawah RM1,000 termasuk kos membeli kanopi, meja serta balang air. Manakala, kos untuk membuat air pula dalam lingkungan RM100 bergantung berapa jenis air yang dijual.

Sebagai contoh jika anda mahu berniaga dengan bisnes air soya, kos untuk membeli 1kg kacang soya dan 2 beg ais adalah sekitar RM12 sahaja. Bayangkan, korang hanya masukkan air soya ke dalam balang air untuk dijual, anda boleh menjualnya sebanyak 120 bungkus atau cawan. Jika setiap cawan dijual dengan harga RM1.00. Bermakna anda telah mendapat RM120 dengan peningkatan sebanyak 1,000% modal yang dikeluarkan. Untung kan!

Sebelum hendak memulakan bisnes air balang ini, pastinya bermacam-macam persoalan yang mungkin muncul di fikiran anda :
√ Macam mana nak pilih lokasi yang terbaik
√ Macam mana nak buat air sedap
√ Macam mana nak tarik pelanggan
√ Macam mana nak untung dengan jual air balang
√ Macam mana nak jimatkan kos

[+] Baca juga » Rahsia Memulakan Bisnes Aiskrim Dengan Mudah

Sudah semestinya membuatkan anda runsing untuk selesai masalah ini. Berita baik!...Anda tidak perlu pening kepala lagi! Saya memperkenalkan anda ebook panduan memulakan bisnes air balang yang boleh jana pendapatan sehingga RM7,000 sebulan.

Apa yang menariknya ebook bisnes air balang ini adalah bukan sahaja dikongsikan panduan memulakan bisnes air balang, malah meliputi strategi, tips, resepi air paling laris, teknik pemasaran, pengurusan dan operasi bisnes air balang di bazar-bazar, pesta serta karnival.

Apa yang dibongkarkan dalam ebook ini?


BAB 1 : CARA MOHON TAPAK NIAGA
BAB 2 : TIPS MEMILIH LOKASI BAZAR
BAB 3 : PERALATAN SERTA KELENGKAPAN
BAB 4 : PERSEDIAAN & PENGURUSAN MASA BERNIAGA
BAB 5 : RESEPI 8 JUS BEST SELLER
BAB 6 : RAHSIA SULIT JUS YANG LARIS
BAB 7 : BAGAIMANA JANA RM7K SEBULAN DENGAN BISNES AIR

Terang saya katakan! Ebook rahsia jana 7k sebulan dengan jus buah-buahan ini memang terbaik untuk anda dapatkan jika anda betul-betul berminat memulakan perniagaan air balang ini. Semua persoalan yang timbul telah dibongkarkan dari A hingga Z.

Dapatkan segera ebook ini sekarang!

>> Ebook Bisnes Air Balang Rahsia Jana RM7k Sebulan

Jika anda ingin mengetahui lebih lanjut dan mahu dapatkan ebook cara mulakan bisnes air balang paling laris sila klik banner di bawah.

1 comment:

Powered by Blogger.