Header Ads

15 Resepi Jus Buah Air Balang Paling Laris

15 Resepi Jus Buah Air Balang Paling Laris |Anda menghadapi masalah kewangan? Pernah anda terfikir sekiranya anda kehilangan pekerjaan suatu hari nanti? Bagaimana jika kilang tempat bekerja anda ditutup atau berpindah. Ramai yang mengalami nasib seperti ini lebih-lebih lagi dengan ekonomi tengah gawat masa kini. Oleh itu, inilah masa terbaik anda mempelajari ilmu untuk memulakan bisnes air balang. Kenapa bisnes air balang... kerana kos air amat rendah dan keuntungan sangat tinggi! Anda dah tahu resepi jus buah air balang paling laris?

15 Resepi Jus Buah Air Balang Paling Laris

Malah, bisnes air balang juga lebih mudah dijalankan kerana penyediaan tidak rumit dan tidak memerlukan banyak masa. Bahan-bahan dalam resepi air pun tidak banyak. Namun begitu apa jua bisnes sama ada minuman atau makanan, anda perlukan resepi yang terbaik. Jika tidak, bagaimana anda mampu bersaing dengan bisnes air yang lain. Oleh itu anda perlukan resepi air balang paling sedap dan special untuk menarik pembeli membeli air balang anda.

[+] Baca juga : Kelebihan Bisnes Air Balang di Bazar Ramadan

Dah tak lama lagi Ramadan akan tiba, tidak salahnya para peniaga mula mencari tapak untuk berniaga di bazaar Ramadan. Apa kata, anda mengambil peluang untuk memulakan bisnes air balang dengan resepi air yang dapat mengunci hati pembeli. Sebelum itu, anda perlu fikir dan pasang strategi untuk melariskan bisnes air balang anda. Anda sebagai peniaga perlu bijak dan tahu pesaing anda yang turut meniaga air balang di kawasan bazaar tersebut. Dengan itu, peluang anda untuk mendapat pendapatan sehingga 4 angka lebih cerah.

15 Resepi Jus Buah Air Balang Paling Laris


Jom cuba resepi air balang yang paling laris "BEST SELLER" yang dibongkarkan oleh brader ini, di mana turut kongsikan rahsia jana RM7k sebulan dengan jus buah-buahan.

15 Resepi Jus Buah Air Balang tersebut adalah....

1. Jus Tembikai Susu
2. Jus Tembikai
3. Jus Mangga
4. Jus Carrot Susu
5. Jus Mata Kucing
6. Jus Asam Boi & Limau Kasturi
7. Jus Air Jagung
8. Jus Nenas Madu
9. Jus Buah Naga
10. Air MILO
11. Air Laici Susu
12. Air Blue Hawaiian Lemonade
13. Air Teh Bunga
14. Air Kelapa Muda
15. Air Bandung Cincau

Anda nak dapatkan rahsia resepi ini yang lengkap, boleh lihat pautan di bawah ;

[+] Dapatkan Resepi Jus Buah Air Balang Sedap dan Terbaik

Kalau anda nak tahu, brader ini hanya menjual 3 jenis bisnes air balang sahaja tapi boleh mendapat pulangan sehingga RM7k sebulan. Bayangkan anda kalau anda mampu jual lebih daripada itu... Rasa-rasanya berapa anda boleh perolehi?

Modal tak besar! Bagaimana nak pilih lokasi yang terbaik? Nak tarik pelanggan anda datang ke gerai anda? Nak buat air yang sedap?

Anda tak perlu risau lagi.... Brader ini telah hasilkan satu panduan lengkap bisnes air balang yang sangat menguntungkan. Bagaimana nak dapatkan?

>> Panduan Memulakan Bisnes Air Balang Dengan Untung RM7k Sebulan!

Semoga artikel ini bermanfaat kepada anda. Terima kasih membaca artikel 15 Resepi Jus Buah Air Balang Paling Laris.

3 comments:

  1. ramai yang dah buat bisness ni..modal pun tak banyak kan
    ~ Kisahsidairy~

    ReplyDelete
  2. bisnes ni mudah.. kena jaga kebersihan.. dan rajin

    ReplyDelete
  3. Kalau bulan puasa, air buah macam ni lagi win..sbb orang akan cari...

    ReplyDelete

Powered by Blogger.