Panduan Mulakan Bisnes Burger Dengan Jana 5 Angka Sebulan!

Panduan Mulakan Bisnes Burger Dengan Jana 5 Angka Sebulan! |Anda tercari-cari bagaimana ingin mulakan satu perniagaan sebagai pendapatan sampingan atau sepenuh masa? Bisnes apa yang tidak memerlukan modal besar tapi mudah dikendalikan? Rasanya cara terbaik masa kini adalah memulakan bisnes burger.

Sudah kita ketahui, burger sangat sinonim dengan masyarakat Malaysia tanpa mengira usia, bangsa dan agama, semuanya menggemari makanan ini. Jika kita lihat di sekeliling, bisnes burger ini bagaikan tumbuh cendawan selepas hujan. Seolah-olah dah jadi satu trend masa kini. Kan?

Panduan Mulakan Bisnes Burger Dengan Jana 5 Angka Sebulan!

Ramai lah anak remaja kita yang berjinak-jinak mulakan bisnes ini walaupun tanpa pengetahuan yang luas tentang perniagaan. Nak cari income lebih katakan... Tapi masih yang ragu-ragu, bolehkah untung buat bisnes burger dengan membuka gerai di tepi jalan? Kenapa tak pilih bisnes lain seperti bisnes air balang, bisnes aiskrim dan sebagainya.

Sebagai contoh korang boleh lihat usahawan burger yang berjaya dah untung juta-jutaan seperti Hot Burger kepunyaan Fizo Omar dan Ramly Burger sudah tentunya mereka ada ramuan dan strategi yang tersendiri bagaimana untuk mengorak langkah bisnes burger ke arah lebih maju.

Panduan Mulakan Bisnes Burger Dengan Jana 5 Angka Sebulan


Sudah pasti anda dah mula berminat dan berjinak-jinak dengan bisnes burger ni tapi masih jadi tanda tanya bagaimana hendak mulakan bisnes burger dengan pendapatan 5 angka sebulan! Jangan risau, anda tak perlu hadiri seminar, bengkel atau pun latihan, hanya anda dapatkan panduan rahsia bisnes burger dari Afiq Dato' Rusly merupakan usahawan makanan dan masakan komersial terkemuka Malaysia.

Sebelum anda hendak mulakan perniagaan burger pastikan mengenalpasti masalah yang bakal dihadapi dan perlu bersiap sedia:

1. Bagaimana cara mulakan bisnes?
2. Berapa modal diperlukan untuk memulakan bisnes burger
3. Perlukah daftar perniagaan untuk bisnes burger ni
4. Bagaimana cara tingkatkan keuntungan dengan bisnes burger
5. Macam mana nak pilih lokasi yang HOT dan strategik
6. Bagaimana hendak memasarkan bisnes burger secara komersial tanpa modal besar
7. Bagaimana tentukan harga jualan bisnes burger

Anda tak perlu pening lagi untuk permasalahan ini, segala persoalan ini akan terjawab. Apa yang anda perlu buat dapatkan panduan dan langkah demi langkah melalui ebook bisnes burger rahsia jana 5 angka sebulan dengan bisnes ini!

Panduan ini telah bongkarkan segalanya tentang bisnes burger dari ilmu A hinggalah Z. Anda tak perlu buang ratus-ratusan Ringgit untuk menghadiri seminar atau bengkel, anda hanya perlu dapatkan segera ebook Panduan Bisnes Burger ini sekarang! Semoga ia bermanfaat.

 
Dapatkan ebook dengan 'KLIK DI SINI'

1 comment... add one now

Elih Japahar Elih Japahar January 28, 2017
Bagus panduan ni..kalau nk start bisnes jual burger, dapatkanlah ebook panduan ini..