Header Ads

Panduan Buat Iklan Google AdWords Boost Prospek Bisnes Anda!

Panduan Buat Iklan Google AdWords Boost Prospek Bisnes Anda!|Pernah anda tahu tak tentang Google AdWords? Anda ada buat bisnes atau servis produk di website-website tapi tidak tahu teknik yang sebenar untuk boost jualan anda? Apa kata anda belajar teknik berkesan dengan Google AdWords sekaligus ia dapat meningkatkan trafik dan jualan anda menerusi laman web.

Panduan Buat Iklan Google AdWords Boost Prospek Bisnes Anda!

Ada kalanya yang terfikir Google AdWords ni sama seperti Google Adsense ke? Jawapannya sama tapi tak serupa! Fahamkan? Anda masih blurr tak tahu apa itu Google AdWords? Biar saya terangkan dahulu...

Google AdWords atau juga dikenali Search Engine Marketing (SEM) adalah pengiklanan yang dijalankan oleh Google misalnya Google Search Network (iklan yang keluar di page search Google.com atau Google.com.my. Selain itu, iklan Google AdWords juga anda akan lihat di website-website seperti Berita Harian, Mudah.my, YouTube dan banyak lagi dalam bentuk Google Display Network.

Kurang jelas bentuk iklan Google AdWords?

....

Di bawah adalah contoh IKLAN GOOGLE ADWORDS yang berada di Google....

Panduan Buat Iklan Google AdWords Boost Prospek Bisnes Anda!
Contoh Google Search Network 

Contoh Google Display Network 

Contoh Iklan Video Google AdWords di YouTube 

Anda terfikir... Cuba bayangkan produk anda berada di atas enjin carian Google seperti gambar di atas dan berada di merata-rata tempat di website lain?

Mesti mudah kan produk / servis anda menjadi viral dan mendapat sambutan dari orang ramai! Malah boleh meningkatkan awareness bisnes anda dalam tempoh yang singkat tak perlu makan masa berbulan-bulan.

Nampak dak kelebihan Google AdWords .
...

Bagaimana cara nak belajar teknik betul buat iklan Google AdWords?

Tanpa membuang masa saya memperkenalkan satu Panduan Google AdWords (Gerila AdWords) yang lengkap dan diajar step-by-step dari basic sehingga lah anda terus mahir menggunakan iklan Google AdWords. Lagi mudahnya anda akan diajar cara buat iklan Google AdWords menggunakan video kerana ianya dalam bentuk produk digital bukannya produk fizikal.

Kenapa anda patut belajar dari Panduan Google AdWords ini.....

☑ Pengenalan Google AdWords & fungsinya untuk meningkatkan jualan menerusi website.
☑ Jenis & penerangan iklan Google AdWords
☑ Cara meningkatkan ranking iklan AdWords dengan reach tinggi
☑ Keywords terbaik dan sesuai untuk AdWords
☑ Keywords Modified AdWords untuk targeted prospek yang sebenar
☑ Cara menulis Iklan Search Network
☑ Cara setup iklan Google AdWords
☑ Cara optimasi Iklan Search Network lebih targeted dan berkualiti
☑ Cara setup Iklan Display Network

Dan macam-macam lagi....

Banyak dak input yang anda akan belajar nanti. Tak rugilah anda dapatkan Panduan Gerilla AdWords dari Aulis Uwais! Kalau anda betul-betul nak belajar cara gunakan Google AdWords memang Panduan Google AdWords inilah platform yang tepat untuk anda memasarkan produk dan strategi terbaik untuk dapatkan prospek anda.

Tunggu apa lagi?

Jom dapatkan sekarang 'PANDUAN GERILA ADWORDS' by Aulis Uwais ini.


Tak rugilah kalau anda dapatkan panduan ini .. sebab Sifu Online Marketer dan pengasas Shopievo, Tuan Wazeen Azizan turut salute GERILA ADWORDS!

Panduan Buat Iklan Google AdWords Boost Prospek Bisnes Anda!


Buat tempahan sekarang! Klik banner di bawah...


Semoga perkongsian ini membantu tak kiralah newbie atau pro dapat belajar cara membuat iklan Google AdWords yang sebenar dan menguntungkan bisnes anda. Kongsikan kepada rakan-rakan anda yang turut buat bisnes!.

2 comments:

  1. Mantap. Iklan Adword ni salah satu teknik marketing untuk mereka yang nak memasarkan bisnes dan tingkatkan jualan.

    ReplyDelete

Powered by Blogger.