Header Ads

Biodata Zera Hariz Pelakon Pinggan Tak Retak Nasi Tak Dingin

Biodata Zera Hariz Pelakon Pinggan Tak Retak Nasi Tak Dingin | Anda kenali pelakon jelita Zera Hariz? Nurnazira Harizan atau lebih dikenali sebagai Zera Hariz adalah bekas juara program The Band anjuran Astro dan bekas peserta Akademi Fantasia 2013. Dengan memiliki bakat dalam nyanyian, Zera Hariz juga mencuba dalam bidang lakonan. Kini, Zera Hariz adalah pelakon dalam drama terbaru berjudul Pinggan Tak Retak, Nasi Tak Dingin. Gadis yang baru berusia 22 tahun ini telah berlakon bersama Raysha Senrose, Azrel Ismail dan Idris Khan. Jom terjah biodata Zera Hariz! Baca juga : Biodata Aprena Manrose

Biodata Zera Hariz Pelakon Pinggan Tak Retak Nasi Tak Dingin | Anda kenali pelakon jelita Zera Hariz? Nurnazira Harizan atau lebih dikenali sebagai Zera Hariz adalah bekas juara program The Band anjuran Astro dan bekas peserta Akademi Fantasia 2013. Dengan memiliki bakat dalam nyanyian, Zera Hariz juga mencuba dalam bidang lakonan. Kini, Zera Hariz adalah pelakon dalam drama terbaru berjudul Pinggan Tak Retak, Nasi Tak Dingin. Gadis yang baru berusia 22 tahun ini telah berlakon bersama Raysha Senrose, Azrel Ismail dan Idris Khan.    Biodata Zera Hariz Pelakon Pinggan Tak Retak Nasi Tak Dingin    Nama Penuh : Nurnazira Harizan  Nama Komersial : Zera Hariz @ Zera Hariz AF  Umur : 22 tahun (2017) Kerjaya : Penyanyi dan Pelakon  Penglibatan : Bekas peserta Akademi Fantasia (AF) 2013 Drama : Pinggan Tak Retak Nasi Tak Dingin (2017) Twitter Zera Hariz : @zera_hariz   Anda tahu biodata penuh Zera Hariz? Jom saksikan lakonan Zera Hariz dalam drama Pinggan Tak Retak Nasi Tak Dingin di slot Akasia tv3.


Biodata Zera Hariz Pelakon Pinggan Tak Retak Nasi Tak Dingin 


Nama Penuh : Nurnazira Harizan
Nama Komersial : Zera Hariz @ Zera Hariz AF
Umur : 22 tahun (2017)
Kerjaya : Penyanyi dan Pelakon
Penglibatan : Bekas peserta Akademi Fantasia (AF) 2013
Drama : Pinggan Tak Retak Nasi Tak Dingin (2017)
Twitter Zera Hariz : @zera_hariz 
Instagram Zera Hariz : Zerahariz

Baca juga :
Biodata Alicia Amin Pelakon Meh Sandar Lagi 

Anda tahu biodata penuh Zera Hariz? Jom saksikan lakonan Zera Hariz dalam drama Pinggan Tak Retak Nasi Tak Dingin di slot Akasia tv3.

1 comment:

  1. Pelakon baru lagi. Citer ni memang semua la muka-muka baru.

    ReplyDelete

Powered by Blogger.