Header Ads

Permohonan Pinjaman TEKUN Nasional 2017

Permohonan Pinjaman TEKUN Nasional 2017| Anda berminat nak berniaga tetapi tiada modal? Bagi para peniaga yang ingin memulakan bisnes, modal adalah perkara yang penting perlu difikirkan. Sudah tentu ia akan menjadi permasalahan bagi para peniaga kecil-kecilan. Kini anda tak perlu risau lagi, anda boleh dapatkan modal dengan membuat pinjaman TEKUN Nasional. Anda tahu cara permohonan pinjaman TEKUN Nasional tahun 2017?

Permohonan Pinjaman TEKUN Nasional 2017

Permohonan Pinjaman TEKUN Nasional 2017


Berikut adalah informasi bagi skim pinjaman TEKUN Nasional bagi para peniaga yang berkelayakan dengan syarat-syarat permohonan pinjaman TEKUN ;

Borang Permohonan Pinjaman TEKUN Nasional


Bagi anda yang berkelayakan untuk memohon pinjaman TEKUN Nasional tahun 2017, anda boleh mendapatkan borang permohonan pinjaman TEKUN Nasional di mana-mana Pejabat TEKUN Kawasan, Pusat Perkhidmatan Bergerak (TEKUN Mobile) atau di mana-mana kaunter perkhidmatan TEKUN Nasional.

Borang permohonan pinjaman TEKUN Nasional perlu dihantar semula ke Pejabat TEKUN kawasan parlimen di lokasi premis perniagaan anda.

Jumlah Pinjaman TEKUN Nasional


Permohonan Pinjaman TEKUN Nasional 2017

Ini contoh bayaran proses pinjaman TEKUN Nasional ;

Permohonan Pinjaman TEKUN Nasional 2017

Tempoh Bayaran Balik Pinjaman TEKUN Nasional 


Bagi anda yang telah meminjam pinjaman TEKUN Nasional, tempoh bayaran balik pinjaman adalah antara 6 bulan hingga 10 tahun. Dimana, peminjam wajib membuat bayaran balik pinjaman di Pejabat TEKUN Kawasan atau menerusi Maybank, BSN, Bank Rakyat, Agrobank dan Pos Malaysia atau juga Cek Tertunda Tarikh.

Baca juga: Syarat Kelayakan Pinjaman TEKUN Nasional 2017

Anda dah faham cara memohon pinjaman TEKUN Nasional?

Semoga perkongsian ini membantu mereka yang ingin membuat permohonan pinjaman TEKUN Nasional dengan langkah yang benar. Bagi anda yang ingin memulakan perniagaan, inilah masa terbaik untuk anda buat pinjaman TEKUN. Selamat maju jaya kepada para peniaga semua.

3 comments:

  1. kena meniaga la kalau nak buat pinjaman tekun kan...

    ReplyDelete
  2. Untung siapa yg dapat pinjaman tekun

    ReplyDelete
  3. Adakah anda sedang mencari pinjaman? anda berada di tempat yang betul untuk penyelesaian pinjaman anda di sini! MARY AUDREA LOAN COMPANY memberikan pinjaman kepada syarikat dan individu dengan kadar faedah yang rendah dan berpatutan sebanyak 2%. hubungi kami hari ini melalui e-mel: maryaudreyloancompany@gmail.com
    WHATSAPP +1267277516

    DATA PEMOHON


    1) Nama Penuh:

    2) Negara:

    3) Alamat:

    4) Negeri:

    5) Seks:

    6) Status perkahwinan:

    7) Pekerjaan:

    8) Nombor Telefon:

    9) Kedudukan semasa di tempat kerja:

    10) Pendapatan bulanan:

    11) Jumlah pinjaman yang diperlukan:

    12) Tempoh pinjaman:

    13) Tujuan pinjaman:

    14) Agama:

    15) Pernahkah anda memohon sebelum:

    16) Tarikh Lahir:

    Terima kasih.

    ReplyDelete

Powered by Blogger.