Header Ads

Koleksi Kurta Moden Lelaki 2019 Murah

Koleksi Kurta Moden Lelaki 2018|Saban tahun nampaknya baju kurta telah menjadi satu pilihan bagi lelaki untuk menggayakan apabila menjelang Syawal. Kalau sebut saja baju raya lelaki, sudah pasti Baju Melayu hanya di minda kita. Kebiasaannya Baju Melayu Teluk Belanga dan juga Baju Melayu Cekak Musang telah sinonim bagi lelaki untuk hari Raya. Tapi seiring peredaran masa, nampaknya baju kurta lelaki lebih digemari dengan hasil jualan meletup pada tahun 2016. Sudah tentu tahun ini menjadi pilihan anda untuk tampak bergaya dan moden. Disini saya kongsikan koleksi baju kurta moden raya 2017.

Koleksi Kurta Moden Lelaki 2017
Koleksi Fesyen Baju Kurta Lelaki Moden 2017 di Lazada Malaysia 

Koleksi Kurta Moden Lelaki 2018


Berikut adalah fesyen kurta moden terkini dan murah untuk dibeli tahun 2017 ;

1. Truna Kurta Raya

Koleksi Kurta Moden Lelaki 2017

Baju kurta dari rekaan Propaganda Boutique KL ini adalah salah satu pilihan terbaik masa kini. Baju kurta yang dikenali Truna Kurta Raya lebih slim fit, moden dan elegan walaupun kolar berleher cekak musang. Ia sesuai digayakan bagi anda yang minat dengan corak berstyle. Kalau anda berminat boleh dapatkan dengan layari melalui Truna Kurta Raya.

2. Murzaman Kurta Zakir

Koleksi Kurta Moden Lelaki 2017

Kurta Zakir yang direka oleh Murza Man adalah paling popular masa kini yang diperbuat dari cotton Jepun bermutu tinggi. Design ini ekslusif kepada lelaki yang sesuai dipakai apa-apa pun event khususnya hari raya. Memang sangat cantik untuk digayakan. Bagi anda berminat? Boleh dapatkan melalui Kurta Zakir .

Artikel berkaitan: Koleksi Jubah Lelaki Moden Tahun 2017

3. Kurta Yusof

Koleksi Kurta Moden Lelaki 2017

Kurta Yusof lebih tampak stylish dari rekaan Amar Amran, di mana baju rayanya selalunya menjadi pilihan untuk digayakan perayaan hari raya. Baju Kurta Yusof juga selalunya menggunakan bahan yang berkualiti tinggi yang memenuhi citarasa dunia fashion dan sangat selesa. Anda boleh dapatkan Kurta Yusof disini.

Yang mana satu pilihan anda?

Jom apa lagi membeli belah baju kurta secara online dengan lebih mudah. Semoga informasi ini dapat memberi kemudahan kepada anda untuk membuat pemilihan baju raya kurta lelaki tahun 2017. Terima kasih membaca artikel kurta moden lelaki raya tahun 2017.

Baca juga info mengenai Koleksi Baju Melayu Moden Raya 2017.

3 comments:

  1. Nampak elegan dengan design yang berbeza .. nicee

    ReplyDelete
  2. I would definitely will choose Murzaman Kurta because it's simple but still can be stylish.

    www.blogeyja.com

    ReplyDelete
  3. I kind of like Murzaman Kurta Zakir and Kurta Yusof. But the one I would buy for my husband will be Yusof, looks simple to me.

    http://panphila.blogspot.my

    ReplyDelete

Powered by Blogger.