Header Ads

Review Ebook Panduan Raja Adsense Revive - Rahsia Buat Duit USD!

Review Ebook Panduan Raja Adsense - Rahsia Buat Duit USD |Anda nak belajar Google Adsense? Pernah anda cari dan kaji panduan adsense terbaik untuk pembelajaran anda. Bagaimana cara nak dapatkan? Tak usah anda bersusah payah untuk mencari panduan Adsense dari luar negara, kini Panduan Raja Adsense Revive versi terbaru 2017 boleh membantu dan menjawab persoalan anda. Apa yang menariknya dan tertarik panduan ini ditulis dalam bahasa Melayu. So amat mudahlah untuk difahami. Untuk artikel ini, aku nak review satu ebook iaitu Panduan Raja Adsense Revive 2017-Buat Duit USD Dengan Google Adsense dari karya penulis hebat Mohd Shamsuriyadi.

Review Ebook Panduan Raja Adsense - Rahsia Buat Duit USD

Korang kenal siapakah Mohd Shamsuriyadi..? Nanti aku cerita sapakah beliau! Baca selanjutnya dahulu.

Sebelum ini pernah aku kongsikan satu artikel berjudul Panduan Terbaik Bagi Pemula Adsense. Tapi untuk yang ini aku turut tujukan kepada bagi yang belum tahu peluang untuk buat duit USD dengan Adsense...

Masih belum berjaya mengeluarkan payment Google Adsense
...

Dan juga cara untuk mendapatkan akaun Google Adsense dengan mudah ...

Ade di antara kita kenapa susah sangat nak dapatkan akaun Adsense sedangkan pageviews tinggi .. ?

Ade lagi aku dah ikut syarat-syarat wajib lulus Adsense tapi masih tidak diterima permohonan...

Persoalannya, adakah terlalu sukar untuk menerima akaun Google Adsense atau lebih-lebih lagi full account? Ya syaratnya memang ketat berbanding pengiklanan yang lain kerana ada usaha yang mengeksploitasi program ini!
..

Ini antara dilema bagi pemohon Adsense yang masih belum menerima permohonan akaun atau sebarang maklum balas.

Bukan semudah itu untuk dapatkan akaun Adsense tapi memerlukan cara yang betul. Ada je 10 artikel yang mohon adsense cukup masa untuk permohonan hasilnya akaun berjaya diluluskan. Kenapa terjadi?... Hal ini, sebenarnya bukanlah bergantung kepada jumlah artikel atau pun jumlah pelawat, tapi adalah dari segi kekuatan artikel anda yang menepati kehendak Google Adsense.

Ada antara artikel anda yang lebih 1000 patah perkataan atau paling minimum 500 patah perkataan...? Cuba anda recheck semula....

Sebelum aku ulas lebih lanjut mengenai ebook Panduan Raja Adsense ni...

Siapa gerangan hebat itu yang melopori dan menulis ebook yang sangat berguna kepada para blogger, marketing online dan websmaster . Aku kenalkan saudara Mohd Shamsuriyadi Mamat adalah seorang usahawan internet sepenuh masa dan blogger yang telah lama berkecimpung dalam dunia marketing online di Malaysia.

Beliau adalah penulis ebook Panduan Raja Adsense ini yang sudah lama hasilkan sejak tahun 2006 lagi dan dijual pada tahun 2016. Dikatakan ebook 'Panduan Raja Adsense Revive' adalah yang terbaru dikemaskinikan tahun 2017. So, korang tak perlu ragu terhadap ebook ini yang dah lama bertapak dan juga yang Google Adsense pertama dalam bahasa Malaysia.

Korang boleh lihat lagi contoh-contoh ebook hasil penulisan Shamsuriyadi yang sangat hebat seperti ;
Ebook Seni AdWords
Ebook Rahsia Penulis 
Ebook Panduan Affiliate Amazon 

Dan banyak lagi....

Okay korang jangan risau... Anda akan dilatih dan diajar ilmu adsense dari A sehingga Z. Apa perlu anda buat dapatkan Panduan Raja Adsense Revive 2017 versi terbaru yang lebih power! Ia sangatlah sesuai bagi yang baru dalam penulisan blog.

Kenapa aku katakan ebook Panduan Raja Adsense Revive ni terbaik?
...

Bagi aku ia sangat sesuai bagi pemula publisher dan juga yang pernah main adsense terutamanya yang masih mencari teknik untuk mendapatkan USD100. Sebabnya? Dalam ebook ini anda akan diajar dengan 10 modul yang dapat membantu anda daripada step cara memohon akaun sehingga cara mendapat duit dari adsense yang optimum.

Review Ebook Panduan Raja Adsense - Rahsia Buat Duit USD

Berikut isi kandungan yang anda akan pelajari dalam modul Panduan Raja Adsense tersebut ;

1. Pengenalan - Dalam bab ini anda akan diceritakan apa itu Google Adsense. Bagaimana Adsense berfungsi.

2. Pemilihan Niche atau Topik - Dikongsikan untuk memilih niche atau topik yang terbaik untuk main Google Adsense.

3. Pembangunan Blog - Diceritakan tentang pembangunan bagi blogger.com dan juga WordPress.

4. Penulisan Artikel - Dilatih cara menulis artikel yang terbaik untuk berada di enjin carian .

5. Search Engine Optimization - Diajar cara untuk tampil artikel anda di kedudukan pertama enjin carian.

6. Teknik Pemasaran Pantas - Diterangkan cara untuk mendapatkan trafik yang pantas.

7. Mendapatkan Akaun Google Adsense - Diajar cara untuk dapatkan akaun adsense dengan mudah.

8. Blog Monetization - Ditunjukkan cara lain untuk anda menambah pendapatan blog anda.

9. Akaun Adsense Hosted - Diajar cara untuk mendapatkan akaun Hosted Youtube dan cara untuk dapatkan akaun penuh melalui Youtube.

10. Isu Penting dan Tips - Diingatkan tentang pantang larang ketika main Adsense.

Baca juga : Cara Meningkatkan CPC Google Adsense

Bagi aku dah cukup sempurna ebook panduan ini. Dari bab 1 hingga 10 diterangkan dengan terperinci satu per satu untuk mendapatkan akaun Google Adsense. Kata kunci utama aku bagi yang nak lulus akaun, panjangkan artikel at least 300 patah perkataan dan ke atas. Ebook ini juga diselitkan tentang ilmu SEO yang dapat membantu anda mendapat kedudukan terbaik di Google dan seterusnya dapat menjana pendapatan.

Nak faham lebih lanjut, dapatkan Panduan Raja Adsense ini!
....

Harga sangat mampu milik dan hanya keluarkan RM80 untuk dapatkan panduan yang lengkap bagi publisher adsense di Malaysia. Lebih penting mudah faham!

Dapatkan sekarang dan buat duit USD dengan Google Adsense. Berminat? Klik link di bawah!

>> Ebook Panduan Raja Adsense Revive 2017

Inilah rahsia yang aku belajar cara buat duit USD dengan Adsense . Memang tiap bulan tak miss tengok noti di email tentang pembayaran telah dikeluarkan ke publisher. Semuanya ada di Panduan Raja Adsense. Terpulang kepada anda. Semoga info ini bermanfaat kepada anda. Saya akhiri dengan ucapan berusaha untuk dapatkan ilmu walaupun sekecil zarah dan aplikasikan untuk kebaikan anda.

2 comments:

  1. wah rahsia adsense ni mmg powerlah, banyak yg saya masih ketinggalan bab adsense ni

    ReplyDelete

Powered by Blogger.