Header Ads

Senarai Pelakon dan Sinopsis Drama Hero Seorang Cinderella Lakonan Fattah Amin & Fazura

Senarai Pelakon dan Sinopsis Hero Seorang Cinderella | Drama terbaru Hero Seorang Cinderella baru menggantikan drama Hikayat Cinta Si Pematah Hati. Drama ini yang dibintangi pelakon hebat, Fattah Amin dan Nur Fazura telah ditayangkan pada 22 Mei 2017. Drama Hero Seorang Cinderella akan bersiaran selama 24 episod pada setiap hari Isnin hingga Khamis di Astro Ria. Jom terjah Senarai Pelakon dan Sinopsis Hero Seorang Cinderella.

Sinopsis Drama Hero Seorang Cinderella Lakonan Fattah Amin & Fazura
Hero Seorang Cinderella 

Senarai Pelakon dan Sinopsis Drama Hero Seorang Cinderella


Berikut dikongsikan adalah senarai pelakon dan sinopsis drama Hero Seorang Cinderella :

Senarai Pelakon Hero Seorang Cinderella


● Fattah Amin sebagai Tengku Ian Izzam
● Nur Fazura sebagai Nur Medina
● Zizie Ezette sebagai Datin Mawar
● Uqasha Senrose sebagai Puteri Emallyn

Sinopsis Hero Seorang Cinderella
Pelakon Utama Hero Seorang Cinderella 

Sinopsis Hero Seorang Cinderella 


Drama Hero Seorang Cinderella mengisahkan seorang Cinderella yang dilakonkan oleh Nur Fazura sebagai Nur Medina dan hero, Fattah Amin (Tengku Ian Izzam). Kisah ini tentang Nur Medina yang tinggal bersama dengan ibu tirinya dan kakak tiri, Puteri Emallyn selepas perkahwinan kedua bapanya.

Nur Medina sering sahaja dihasut oleh ibu tirinya sehinggakan hubungannya dengan bapa kandung tidak begitu rapat. Malangnya, Nur Medina sehingga sampai dihalau oleh bapanya. Adakah Tengku Ian Izzam yang menyelamatkan beliau?

Jom saksikan drama Hero Seorang Cinderella lakonan Fattah Amin dan Nur Fazura dalam slot MegaDrama. Sudah pasti drama ini akan mendapat populariti yang tinggi di Astro. Selamat menonton!

1 comment:

Powered by Blogger.