Header Ads

Lazada Birthday Blogger Contest

Lazada Birthday Blogger Contest . Jangan lepaskan peluang kepada penggemar barangan online kini Lazada Malaysia mengadakan jualan harijadi mulai 22 Mac - 24 Mac 2017 sempena ulang tahun mereka yang ke-5 tahun ini. Apa yang specialnya Lazada Birthday Sale adalah ia menawarkan diskaun sehingga 90% selama tiga hari. Jadi ini adalah masa terbaik buat anda untuk dapatkan produk yang diinginkan hanya di Lazada. Dengan itu juga, Lazada Malaysia turut mengadakan Lazada Birthday Blogger Contest dengan menawarkan hadiah voucher khas para blogger di Malaysia. Jom lihat barangan yang jadi buah hati saya untuk dapatkan di Lazada Malaysia.


Lazada Birthday Blogger Contest
Lazada Birthday Blogger Contest 

What do you love about Lazada Malaysia?

Sejujurnya, Lazada Malaysia adalah laman web E-Commerce shopping online terbaik di Malaysia dan Asia Tenggara masa kini. Apa yang menariknya dan kelebihan Lazada Malaysia yang anda perlu tahu adalah :


  • Pilihan pelbagai produk yang boleh dibeli di Lazada Malaysia seperti barangan elektronik, peralatan rumah, produk kecantikan, barangan sukan, permainan kanak-kanak dan pelbagai lagi.
  • Terdapat promosi tawaran atau diskaun produk di Lazada sempena hari perayaan di Malaysia
  • Mudah membuat pembelian hanya melalui online di www.lazada.com.my.
  • Cara pembayaran yang sangat mudah melalui kad debit, paypal, online banking, kad kredit dan juga Cash Of Delivery (COD).
  • Barangan yang sampai ke rumah terjamin berkeadaan baik dan sempurna.
Top three Product picks from Lazada Malaysia (your three favorite products) 

Di bawah adalah tiga produk pilihan saya dari Lazada Malaysia:

Lazada Birthday Blogger Contest
Kenapa jam Sport Watch Lokman pilih, antara sebabnya jenama jam sukan nie dari Suunto Core. Memang sangat sesuailah untuk dipakai ketika bersukan. Tambah2 lagi rajin berjogging. Rasanya tepatlah jam nie saya patut miliki. Cantik beb!


Lazada Birthday Blogger Contest
Ipad Mini 4 Apple nie saya sangat minat untuk milikinya kerana harganya agak berpatutan dengan spec yang lebih berfunction. Mudah lah sikit blogging dengan adanya Ipad nie.


Lazada Birthday Blogger Contest
Treadmill salah satu yang sangat diidamkan bagi kaki bersenam seperti saya. Hanya ada treadmill nie korang boleh menyihatkan badan, kurangkan berat badan dan banyak lagi fungsinya.


How do you think Lazada Malaysia can improve? 

Bagi pendapat saya, Lazada Malaysia mungkin perlu melihat beberapa sudut untuk penambahbaikan untuk customer mereka sebagai contohnya barangan Lazada dari luar negara yang memakan masa kadang-kadang sehingga 2 minggu perlu diawalkan hanya beberapa hari sahaja walaupun free shipping. Dengan itu mungkin memudahkan lagi customer membeli barangan Lazada dari luar negara.

What is your birthday wish to Lazada Malaysia? 

Sempena ulangtahun Lazada yang kali kelima, saya ingin ucapkan tahniah kepada perkhidmatan Lazada Malaysia yang berjaya menjadi shopping online yang terbaik di Malaysia dan diharapkan terus kekal menjadi top e-Commerce yang dapat menambahkan produk masa depan kelak.

Jom ramai-ramai rebut peluang dapatkan produk yang diinginkan dalam Lazada Birthday Sale sehingga 24 Mac 2017 ini. Bagi para blogger yang ingin join contest ini, boleh layari di laman web tertera http://www.lazada.com.my/blogger-contest/Hari ni last untuk penyertaan contest nie.

3 comments:

  1. murah treadmill ni..rasa nak rembat jer satu..huhu..

    Gud luck lokman dgn contest lazada ni..

    ReplyDelete
  2. Good luck utk contest ya..

    Btw, Treadmill ni pun salah satu wishlist sy. Huhu.

    ReplyDelete
  3. Semoga berjaya untuk kontes ni. Saya pun join jugak, tapi join last minute

    ReplyDelete

Powered by Blogger.