Header Ads

Rahsia Kejayaan dan Kelebihan Bisnes Aiskrim

Rahsia Kejayaan dan Kelebihan Bisnes Aiskrim |Anda berminat dengan bisnes aiskrim? Jika ya, kenapa anda memilih perniagaan menjual aiskrim? Perniagaan secara sampingan masa kini telah menjadi lumrah dan kebiasaan. Anda boleh lihat sendiri perniagaan aiskrim ini telah dimonopoli oleh warga asing seperti Pakistan, Kemboja dan Myanmar yang tahu akan potensi menjual aiskrim di Malaysia. Anda nak tahu apa rahsia kejayaan dan kelebihan bisnes aiskrim yang perlu anda cuba? Bagaimana cara memulakan bisnes aiskrim...?

Rahsia Kejayaan dan Kelebihan Bisnes Aiskrim
Sedapkan Aiskrim!!!

Malah, kejayaan McDonald's dengan aiskrim kon dan McFlurry dan A&W dengan aiskrim float yang menyebabkan pelanggan sanggup menunggu lama dan beratur panjang, menjadi tanda atau bukti utama keberuntungan berniaga aiskrim. Ramai yang berminat untuk menjalankan bisnes aiskrim tapi masih kurang yakin akan perniagaan ini. Apa kata anda hadam dahulu kelebihan bisnes aiskrim yang ramai masih tak tahu.

Kelebihan Bisnes Aiskrim


Faktor utama yang mendorong anda menjalankan bisnes aiskrim adalah kos permulaan atau modal tidak terlalu besar tapi margin keuntungan sehingga mencecah 5k sebulan. Pasti anda tak percayakan, tapi ini buktinya brader nih mampu menjana pendapatan lebih 5 angka sebulan, lihat info lanjut Panduan Bisnes Aiskrim.

Kedua faktornya anda tidak memerlukan kemahiran yang tinggi atau kepakaran dalam bidang perniagaan ini. Anda tidak perlu jadi chef dan pakar kerana semua orang mampu buat aiskrim jika tahu caranya.

Ketiga, anda boleh berniaga dengan perniagaan aiskrim ini secara part-time tanpa perlu anda berhenti kerja atau tidak mengganggu waktu bekerja sepenuh masa jika anda seorang pekerja sektor kerajaan atau swasta.

Malah, bahan-bahan yang digunakan untuk perniagaan bisnes amat mudah didapati dan kerja yang agak mudah. Selain itu, lokasi yang hendak dijual aiskrim adalah cukup mudah dimana anda boleh berniaga di pasar malam, majlis perkahwinan, sekolah, majlis hari jadi dan banyak lagi.

Rahsia Kejayaan dan Kelebihan Bisnes Aiskrim
Berniaga Aiskrim Goyang di Kawasan Luar Sekolah

Sangat mudah kan? Anda boleh lihat saja kelebihan yang ada jika anda mula bisnes aiskrim. Maka, tak hairanlah kenapa majoriti warga asing seperti Bangladesh, Kemboja dan Pakistan mampu jual aiskrim walaupun tak fasih berbahasa Melayu.

Walaupun anda sudah tahu kelebihannya tapi tiada ilmu tak ada gunanya juga. Jadi anda perlu belajar ilmu dalam panduan yang telah dibongkarkan oleh Afiq Dato' Rusly tentang cara pembuatan aiskrim dengan margin keuntungan hampir 500 - 1200%.

Baca juga: Rahsia Jana 5k Sebulan Dengan Bisnes Aiskrim

Panduan Bisnes Aiskrim


Mengapa anda perlu terjun ke dalam perniagaan aiskrim sekarang juga? Berikut adalah pengisian-pengisian yang dikongsikan dalam panduan ebook bisnes aiskrim ini serta manfaat yang anda akan perolehi.

>> KLIK SINI UNTUK DAPATKAN PANDUAN BISNES AISKRIM

Bahagian Pendahuluan


Dalam bahagian ini anda akan diterangkan potensi besar tentang bisnes aiskrim dengan skop lebih jelas dan masa depan.

Bab 1 : Jom Bisnes Aiskrim


Dalam bab ini anda akan diterangkan dengan jelas dan terperinci tentang peluang bisnes aiskrim yang lebih hebat berbanding dengan warga asing. Malah, anda juga akan diterangkan lebih lagi kelebihan pada bisnes aiskrim dan margin keuntungan, modal permulaan dan teknik yang dibongkarkan.

Bab 2 : Bagaimana Jana Pendapatan 5k Hanya Secara Part Time


Ini bahagian paling mahal perlu anda tahu. Rahsia bagaimana anda boleh jual 1000 kon aiskrim dalam masa 2 atau 3 jam sahaja.

Bab 3 : Apa Persiapan Memulakan Bisnes Aiskrim


Dalam bab ini, anda akan tahu cara buat persiapan memulakan bisnes aiskrim. Anda juga akan ketahui apa peralatan yang diperlukan sama ada sebelum proses atau semasa kerja operasi yang dijalankan.

Bab 4 : Rahsia Pemprosesan Aiskrim


Anda akan didedahkan tentang rahsia resepi, bahan-bahan asasi yang diperlukan, bagaimana nak buat aiskrim di rumah sendiri dan cara pemprosesannya

Bab 5 : Info Asas Tentang Aiskrim


Dalam bab ini akan dijelaskan berapa jenis aiskrim yang ada di Malaysia, perbezaan jenis-jenis aiskrim dan aiskrim bagaimana yang dikatakan mesra pengguna.

Fuh, demikianlah isi-isi kandungan yang anda akan dapat ketahui dan sudah pasti memberikan manfaat dalam usaha anda mulakan sebuah perniagaan aiskrim yang menguntungkan. Memang hebat kan?

Jika anda berminat untuk memulakan bisnes aiskrim, anda boleh rujuk dengan dapatkan Ebook Panduan Bisnes Aiskrim ini. Semoga panduan ini boleh dijadikan satu titik permulaan untuk anda menceburi dalam perniagaan aiskrim di Malaysia.

1 comment:

Powered by Blogger.