Header Ads

Bateriku.com Servis Terbaik Periksa Bateri Kong

Bateriku.com Servis Terbaik Periksa Bateri Kong |Pernah anda lalui situasi ini sekiranya enjin kereta anda tidak dapat dihidupkan gara-gara masalah bateri. Bayangkan anda tergesa-gesa hendak pergi kerja, tiba-tiba start enjin kereta tak hidup! Atau pun anda sedang dalam perjalanan ke suatu tempat. Sudah pastinya anda akan berasa cemas lebih-lebih lagi jika berlaku kepada wanita. Rasa marah pun ada...! Anda sangka mungkin bateri kong.

Bateriku.com Servis Terbaik Periksa Bateri Kong
Pemeriksaan Bateri Kereta Kong Oleh Bateri.Com

Mulalah anda cari nombor untuk contact kawan-kawan atau pasangan anda untuk memberitahu masalah kereta kita. Sekiranya anda ada nombor mekanik yang pernah repair kereta anda, belum tentu lagi mereka boleh datang atau jika datang pun sudah pasti akan kena cas tambahan punya! Duit melayang pun dah satu hal...!

Sekiranya hal ini terjadi ketika anda berada di luar, sebagai jalan penyelesaian anda hanya tahu memanggil trak penunda untuk menarik kereta anda ke bengkel. Anda sudah buang duit untuk bayar kos menunda!

Lagi satu hal mungkin terjadi pada anda jika pemilik kenderaan tidak dapat mengetahui hal sebenar tentang punca masalah kereta di bengkel tersebut. Pihak bengkel hanya memberitahu dan syorkan anda perlu menukar bateri yang baru. Pasti anda rasakan bateri itu masih okay...bayangkan lah jika kereta baru beli tak sampai setahun! 

Bagaimana jalan penyelesaian terbaik untuk anda lakukan?


Bateriku.com Servis Terbaik Periksa Bateri Kong


Kini anda tidak perlu risau lagi jika kereta anda alami bateri kong. Pernah anda tahu mengenai Bateriku.com? Apa yang saya ingin beritahu bahawa Malaysia sekarang mempunyai satu servis penghantaran, pemasangan dan pemeriksaan bateri kereta secara percuma yang dikenali sebagai Bateriku.com.

Untuk pengetahuan anda, Bateriku.com adalah satu perkhidmatan yang ditawarkan oleh Green Inisiatif Sdn Bhd (GISB) pemilik syarikat tempatan yang mengendalikan servis penghantaran, pembaikan dan penggantian kereta kenderaan di Malaysia untuk berkhidmat kepada pelanggan.


Apa yang menariknya yang ada pada Bateriku.com?



1. Servis penghantaran, pemeriksaan dan pemasangan adalah PERCUMA!

2. Menawarkan dan menyediakan pelbagai jenis bateri berkualiti sama ada kering atau basah dengan harga berpatutan

3. Dengan hanya telefon atau whatsapp, mereka akan datang terus ke lokasi anda tidak kiralah di rumah, pejabat atau lain-lain tempat untuk membuat pemeriksaan kereta

4. Tiada cas dikenakan sekiranya tiada penukaran bateri diperlukan oleh pemilik kenderaan itu. Jika perlu penukaran bateri hanya bayar harga bateri sahaja! Servis selain itu adalah PERCUMA!

5. Menggunakan runner di beberapa kawasan terpilih untuk memudahkan urusan berkomunikasi dan membuat pemeriksaan.

6. Servis runner hanya dijalankan di sekitar kawasan Lembah Klang, Johor Bahru, Melaka, Seremban, Terengganu dan Pulau Pinang

Sangat mudah dan menguntungkan? 

Apa yang saya ingin sampaikan adalah jika bateri kereta anda masih berada dalam kondisi yang elok, anda tidak perlulah menukarkan bateri yang baru. Apa yang anda perlu buat adalah dapatkan servis dari Bateriku.com untuk membuat pemeriksaan kereta anda. PERCUMA dan TRUSTED!

Jika anda masih ragu-ragu dengan servis yang ditawarkan oleh Bateriku.com, anda boleh layari terus ke laman web Bateriku.com untuk mendapatkan maklumat lanjut mengenai servis ini dijalankan. 

Bateriku.com Servis Terbaik Periksa Bateri Kong
Nak Tukar Bateri Kereta?


Bagaimana Cara Hubungi Bateriku.com?


Anda boleh terus hubungi Bateriku.com di tol free 1-800-22-2324 atau whatsapp di nombor 012-245-8027. Perkhidmatan ini akan terus pergi ke lokasi anda selepas hubungi. Di bawah adalah alamat bateriku.com ;

No 17 Jalan Saujana Indah 10
Taman Perindustrian Saujana Indah
Shah Alam
Selangor Darul Ehsan
Fax : +60378430106
Email : info@bateriku.com
Facebook : https://m.facebook.com/bateriku/
Instagram : https://www.instagram.com/baterikudotcom/


NAK TUKAR BATERI KERETA?
#JanganTukarDulu
MUNGKIN BATERI OK LAGI !
#DapatkanKepastian
#GetSecondOpinion
JIMATKAN DUIT ANDA

Panggil BATERIKU.COM @ Tol Free 1-800-22-2324 | Whatsapp 012-245-8027 & 019-699-8279

Kami datang ke lokasi anda | Pemeriksaan PERCUMA | Tidak perlu beli bateri kami & DIJAMIN tiada sebarang caj sekiranya bateri anda masih elok.

Isnin ~ Ahad | 7am~1am | Johor ke Perlis

Anda berminat menyertai BATERIKU.COM di seluruh negara ?? Sila mohon secara on-line di www.bateriku.com >> Dealer >> Runner ( Full Time/Part Time/Freelance) >> Rakan Wokshop >> Rakan Tow Truck


Semoga informasi ini dapat memberi manfaat kepada anda semua. Apa yang perlu anda tahu dan beringat, jika bateri masih ok tak usah tukar bateri baru. Guna ja yang bateri kereta tu. Dapatkan servis dari Bateriku.com. Sebarkan informasi ini kepada rakan kenalan anda di Facebook, Telegram dan Whatsapp.

No comments

Powered by Blogger.