Header Ads

Semakan Keputusan Peperiksaan Penolong Pegawai Tadbir Gred N29

Semakan Keputusan Peperiksaan Penolong Pegawai Tadbir N29 | Adakah anda calon peperiksaan online Penolong Pegawai Tadbir Gred N29? Anda tahu bilakah tarikh semakan keputusan Peperiksaan Penolong Pegawai Tadbir N29? Untuk makluman, kepada semua calon yang telah menduduki peperiksaan Penolong Pegawai Tadbir Gred N29 baru-baru ini pada 5 Disember 2016, anda harus membaca artikel ini untuk mengetahui tarikh semakan peperiksaan online ini. Menerusi makluman dari Suruhanjaya Perkhidmatan Awam (SPA), semakan keputusan peperiksaan bagi jawatan Penolong Pegawai Tadbir Gred S29 akan diumumkan di portal ini pada 13 Disember 2016 jam 5.00 petang.

Semakan Online Keputusan Peperiksaan Penolong Pegawai Tadbir N29

Peperiksaan ini yang telah dijalankan secara online itu telah diduduki seramai 34,223 calon termasuk 62 calon yang menjalaninya di luar negara untuk memohon jawatan ini dengan jayanya.

Semakan Online Keputusan Peperiksaan Penolong Pegawai Tadbir N29 2017


Berikut adalah dikongsikan beberapa informasi penting mengenai tarikh semakan Keputusan Peperiksaan Penolong Pegawai Tadbir N29 yang boleh disemak secara atas talian seperti :

● Tarikh Semakan : 13 Disember 2016 pada jam 5.00 petang
● Aplikasi Semakan : SPA PPT N29


Keputusan Peperiksaan Penolong Pegawai Tadbir N29

[+] Baca juga : Contoh Soalan Peperiksaan Penolong Pegawai Tadbir N29

Di kesempatan ini, penulis berharap semoga calon-calon peperiksaan Penolong Pegawai Tadbir N29 tahun 2016 berjaya mendapat permohonan jawatan ini dan agar informasi ini dijadikan rujukan untuk anda buat semakan keputusan peperiksaan tersebut dengan mudah dan cepat.

No comments

Powered by Blogger.