Minyak Herba Asmak Mujarab Penawar Masalah Asma

Adakah anda pengidap asma? Pernah anda tahu akan produk Minyak Herba Asmak? Tahu apa kelebihan yang ada pada Minyak Herba Asmak mujarab yang dapat membantu masalah bayi yang menghidapi penyakit asma? Untuk makluman, Minyak Asmak kini telah menjadi fenomena di Malaysia. Korang nak tahu apa rahsianya.

Kenapa Minyak Asmak menjadi pilihan utama penawar asma pada bayi? Tanpa membuang masa penulis ingin kongsikan mengenai kemujaraban Minyak Herba Asmak khaskan kepada penggemar dan pembaca blog ini. Pastikan baca sehingga habis lebih-lebih lagi anda pengidap asma!


Minyak Herba Asmak Mujarab Penawar Masalah Asma

Apa itu Asma?


Asma merupakan masalah biasa yang mudah dialami kepada mereka yang mengalami masalah pernafasan. Kehadirannya bukan sahaja dialami oleh kanak-kanak dan golongan tua malah lebih teruk jika berlaku kepada bayi. Tanpa menggunakan suntikan atau menelan ubat-ubatan, sudah pastinya Minyak Herba Asmak menjadi pilihan terbaik sebagai penawar asma pada bayi. Tanpa membuang masa, saya perkenalkan produk Minyak Herba Asmak dengan lebih lanjut.


Pengenalan Minyak Herba Asmak


Secara jujurnya saya salah seorang pengguna produk ini termasuklah ibu kesayangan saya. Dengan adanya minyak asmak ini dapat menghilangkan rasa lenguh di belakang saya. Sebenarnya, Minyak Herba Asmak (MHAM) dahulunya dikenali sebagai Minyak Herba Asma. Umumnya, minyak herba asmak mujarab berasaskan bahan semulajadi daripada produk keluaran syarikat Minyak Herba Asma Mujarab Sdn Bhd (MHAMSB) yang disahkan oleh Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM).

Minyak Herba Asmak adalah formulasi baru produk yang diadun dengan teknologi nano yang terbaik penawar asma, batuk, selsema, semput dan lain-lain. Malah, Minyak Herba Asmak juga terbukti dapat menyembuhkan migrain, sakit kepala, lenguh, bengkak, tergeliat dan luka. 

Minyak Herba Asmak ini diperbuat daripada minyak zaitun, minyak kelapa dara, pati gamat, habatussauda, herba dan akar kayu yang terpilih bukan sahaja suci tetapi selamat. Malah, terjamin halal 100% yang disahkan oleh KPM.

Kalau korang tak percaya boleh lihat beberapa testimoni tentang kemujaraban produk Minyak Herba Asma Mujarab Sdn Bhd.


Minyak Herba Asmak Mujarab Penawar Masalah Asma


TESTIMONI MINYAK HERBA ASMAK MUJARAB




Minyak Herba Asmak Mujarab Penawar Masalah Asma

Minyak Herba Asmak Mujarab Penawar Masalah Asma

Minyak Herba Asmak Mujarab Penawar Masalah Asma

Fakta Minyak Herba Asmak Mujarab


● Sesuai untuk semua peringkat umur 
● Kegunaan utama : Asma/lelah, semput, batuk, selsema dan kahak
● Bahan / Ramuan : Minyak (Habbastussauda, kelapa dara, zaitun, gamat), herba dan akar kayu terpilih
● Hanya untuk kegunaan luaran sahaja
● Isipadu : 30 ml
● Keluaran Melayu Muslim


Harga Minyak Herba Asmak Mujarab


  • Harga : Sebotol hanya RM39 cukup berbaloi untuk satu keluarga.



Minyak Herba Asmak Mujarab Penawar Masalah Asma


Kegunaan dan Khasiat Minyak Herba Asmak


Pasti korang ingatkan produk Minyak Herba Asmak hanyalah untuk penawar asma, tapi sebenarnya minyak asmak juga mempunyai kegunaan yang lain untuk digunakan merawat masalah kesihatan anda:

√ Membantu melegakan asma, batuk dan kahak
√ Melegakan selsema
√ Memberikan kelegaan kepada sistem pernafasan
√ Mencairkan lendir kahak
√ Menyembuh luka
√ Membantu melancarkan darah
√ Mengatasi masalah sakit gigi
√ Melegakan kembung perut juga sembelit bayi
√ Membantu merawat penyakit kronik seperti buasir, senggugut dan batu karang 
√ Kegunaan minyak urut dan telon bayi


Cara Pakai Minyak Herba Asmak Mujarab


Korang mesti tertanya-tanya bagaimana cara pakai minyak herba asmak yang betul? Ok saya share sedikit cara guna minyak asmak ni.

★ Tebuk lubang pada minyak dengan saiz bersederhana agar mudah digunakan dan menjimatkan.
★ Pastikan goncang botol terlebih dahulu sebelum digunakan.
★ Sapukan di leher, dada dan belakang setiap kali lepas mandi dan sebelum tidur hingga pulih.

Baca juga : Bedak Asmak Penawar Penyakit Kulit Ekzema Pada Bayi


Minyak Herba Asmak Mujarab pada bayi


Untuk makluman anda, Minyak Herba Asmak Mujarab juga bukan sahaja sesuai untuk kanak-kanak dan dewasa tapi minyak asmak penawar asma pada bayi anda. Selain penawar asma, ia juga boleh digunakan untuk meredakan kembung perut bayi anda.

Apa Keistimewaan Minyak Herba Asmak?


● Syarikat Minyak Herba Asmak Mujarab Sdn Bhd ambil masa yang lama untuk menjalankan R&D minyak ini agar selamat dan cepat berkesan.
● Kandungan Minyak Herba Asmak lebih selamat, suci, tidak mengandungi bahan aktif yang tinggi dan tidak overdose bahan tertentu.
● Lebih mesra kulit dan peratusan alahan herba sangat rendah.
● Minyak Herba Asmak bukan sahaja berkesan untuk asma, batuk, kahak, gigitan serangga, selsema tetapi juga berkesan untuk sakit perut, senggugut, sembelit, sakit kepala, migrain, sakit gigi, lengah, bengkak dan ulser.


Cara mengenali Minyak Herba Asmak Mujarab Original atau Tiruan


© Ciri-ciri Minyak Herba Asmak Mujarab yang asli:

1. Warna label lebih gelap
2. Minyaknya lebih pekat dan tidak berbau asap
3. Penutup botol berwarna merah dan seal penutup berwarna hijau
4. Menthol pada minyaknya terasa


CARA UNTUK PASTIKAN YANG MINYAK HERBA ASMAK ASLI


Minyak Herba Asmak Mujarab Penawar Masalah Asma


Minyak Herba Asmak Mujarab Penawar Masalah Asma

PRODUK TIRUAN MINYAK HERBA ASMAK MUJARAB

Minyak Herba Asmak Mujarab Penawar Masalah Asma

Minyak Herba Asmak Mujarab Penawar Masalah Asma

Pastikan anda membeli Minyak Asmak dari pengedar sah keluaran SYARIKAT MINYAK HERBA ASMA MUJARAB SDN BHD dengan tertera nombor pendaftaran syarikat 1189521-H. Jangan tersilap memilih Minyak Herba Asmak Mujarab tiruan!


Dapatkan minyak yang original dari syarikat MHAMSB sekarang!

Pastikan ada minyak asmak bagi 1 RUMAH, 1 MHAM keperluan ibu, anak & sekeluarga.

Sekiranya anda berminat menjadi agen atau ingin dapatkan produk Minyak Herba Asmak keluaran Minyak Herba Asma Mujarab Sdn Bhd, anda boleh lihat link di bawah atau hubungi terus :

Hotline HQ : 019 - 970 8897

👉Website rasmi syarikat : http://mham.com.my/

👉Website Minyak Herba Asmak :
http://penawarasma.com.my

👉Ig : mham.sdnbhd
https://www.instagram.com/mham.sdnbhd/

👉Fb Page :

Penawar Asma Mujarab
https://www.facebook.com/penawarasma/

👉Minyak Herba Asmak HQ

https://www.facebook.com/minyakherbaasmamujarabsdnbhd/

👉Youtube : https://www.youtube.com/channel/UCW7XwJbaxkXCKe3f7NEucag

Semoga informasi ini mengenai kemujaraban Minyak Herba Asmak dapat membantu anda merawat masalah kesihatan. Bagi yang berminat untuk join contest Minyak Herba Asmak Mujarab, boleh whatsapp dengan tagline "nak join contest blog" ke no. hotline 019-9708897.

Lokman share satu video untuk tontonan anda semua, rugi kalau korang tak tengok!

2 comments.. read them below or add one

Jie Susanos Jie Susanos December 17, 2016
banyak kegunaan minyak herba asmak..

smoga bertuah dlm conntest ini..huhu
Hasrul Hassan Hasrul Hassan December 21, 2016
Saya dah ada sebotol kat rumah. Memang gunakan bila perlu. Bedak Asmak dia pun bagus.