Header Ads

Tips Panduan Beli Kasut Adidas Original

Tips Panduan Beli Kasut Adidas Original. Kini bukan mudah untuk memiliki barang atau produk yang original, di mana banyak yang barang tiruan dihasilkan. Mesti anda tidak mahu tertipu dengan barang yang anda minat tapi tak berkualiti. Sudah anda ketahui bagaimana nak beza kasut Adidas original atau palsu? Kasut jenama apa yang sering anda gunakan? Di sini, saya nak kongsikan beberapa tips beli kasut Adidas original.

Tips Panduan Beli Kasut Adidas Original


Tips Pertama 

Korang boleh lihat pada ruangan 'lidah kasut' terdapat no. siri. Sepasang kasut berjenama mesti ada nombor siri yang berbeza pada kedua belah di bahagian kasut tersebut.

Tips Panduan Beli Kasut Adidas Original

Tips Kedua

Jahitan pada kasut original sangat teliti, kemas dan teratur. Tak akan ada cacat cela pada kasut seperti uraian benang, gam atau pelekat.


Tips Ketiga

Anda teliti pada bahagian kod bar di lidah kasut yang ada imej piksel atau DataMatriks 2D, jika ada kodbar versi jalur lurus ia tidak asli. Rujuk gambar pada tips pertama untuk jenis original.


Tips Keempat

Untuk pengetahuan anda, kasut Adidas tak ada heel tags. Heel tags ni lebihan atau cebisan berbentuk segitiga kecil atau pun bentuk lain di kawasan label tumit. Cuba lihat gambar di bawah ni.




Semoga informasi ini memberi panduan kepada anda untuk membeli kasut Adidas yang original bukannya tiruan. Gudluck!

No comments

Powered by Blogger.