Header Ads

5 Kualiti dan Ciri Lelaki Yang Setiap Wanita Perlu Tahu


#1. Mudah untuk belajar daripada kesilapan
Kadang – kadang ada sesetengah lelaki yang susah untuk mengaku salah disebabkan ego yang tinggi. Seorang lelaki yang berkelakuan baik mudah untuk mengakui kesilapan dan bersifat terbuka untuk memohon maaf. Sifat ini bukan sahaja merujuk kepada hubungan tetapi juga dalam setiap aspek.

#2. Mempunyai belas kasihan
“Empathy” merupakan emosi yang paling penting sekali. Lelaki yang selalu mengambil berat dan memahami situasi dan masalah yang dilalui orang lain merupakan lelaki yang bagus.

#3. Pandai menguruskan masa
Sudah menjadi lumrah wanita memang sukakan kejutan, hadiah, barang kemas, bunga dan pelbagai lagi. Namun begitu barangan tersebut tidak dapat dibandingkan dengan masa yang dikorbankan oleh kekasih mereka.  Lelaki yang pandai bahagikan masa mereka walaupun sesibuk mana pasti mampu membuat anda bahagia.

#4. Straight to the point
Cari lelaki yang sentiasa berterus terang dan sentiasa bermaksudkan apa yang telah dikatakan. Sebagai seorang wanita anda mesti tidak suka untuk berteka teki di kepala sendiri bukan?

#5. Sentiasa membuat anda ketawa
Sudah menjadi lumrah kehidupan kita pasti akan ditimpa masalah dan dugaan. Oleh itu cari pasangan yang sentiasa mampu menceriakan diri anda dan membuat anda tersenyum walau apa jua yang menimpa.

No comments

Powered by Blogger.