Header Ads

Siapa Apit Baron Bros?

Korang kenal penyanyi asal lagu popular Dilamun Rindu yang dinyanyikan semula oleh kumpulan Qalam Band. Mesti korang biasa dengar suara merdu sorang vokalis ni asal dari Singapura bersama bandnya, di mana rata2 lagu mereka hits di Youtube... okay aku ceritakan!


Siapa Baron Bros? Sebenarnya mereka nih satu band Singapura yang dianggotai oleh Apit (vokalis), Wan, Rizal dan Din. Mereka nih popular kalau tak silap tahun 2010. Bagi aku suara vokalis band Baron Bros, Apit memang talented lah, paling best lagu mereka iaitu Mimpi Indah dan Khilaf.

Pakai baju vest tu Apit

Bagi aku, band Baron Bros nih ala2 macam grup jiwang leleh tahun 90 an dlu, suara sedap macam tomok(newboyz), arwah Achik Spin dan Ezad Exists.

1 comment:

  1. Sukacita dimaklumkan anda telah terpilih sebagai salah seorang pemenang Book Giveaway by Abam Kie and Friends. Untuk maklumat lanjut dan cara-cara untuk menuntut novel yang dimenangi, sila layari http://www.zukidin.com/2016/09/senarai-pemenang-book-giveaway-by-abam.html. Terima kasih dan tahniah!

    Assalamualaikum. Terima kasih kerana sudi menaja Book Giveaway by Abam Kie and Friends tempohari. Keputusan GA berkenaan sudah pun diumumkan. Untuk melihat senarai pemenang sila klik pautan di bawah. Jutaan terima kasih Abam Kie ucapkan.

    http://www.zukidin.com/2016/09/senarai-pemenang-book-giveaway-by-abam.html

    ReplyDelete

Powered by Blogger.