Header Ads

Cara Jana Duit USD Melalui Iklan Mobicow

Cara Jana Duit USD Melalui Iklan Mobicow. Baru-baru ni saya baru tahu sebenarnya pengiklanan Mobicow jugak dapat menjana pendapatan anda sebagai seorang blogger. Saya rasa perlu cuba guna Mobicow sebab saya dah survey blogger lain yang telah menggunakan pengiklanan Mobicow banyak yang memberi tanggapan positif.
So, saya rasa nak daftar la iklan mobicow ni yang difahamkan hanya untuk pengguna telefon dan tab ja. Tapi sebelum saya terangkan lebih lanjut, saya nak gitau apa itu pengiklanan Mobicow?

Cara Jana Duit USD Melalui Iklan Mobicow

Cara Jana Duit USD Melalui Iklan Mobicow


Berikut dikongsikan adalah maklumat tentang cara jana duit USD dengan Mobicow termasuk memaparkan cara pendaftarannya :

Apa itu Mobicow?


Mobicow adalah satu pengiklanan yang menawarkan pendapatan sampingan kepada blogger yang menyertainya. Ianya amat mudah, berkesan dan paling cepat untuk menjana wang melalui blog anda. Ia berbeza sikit dengan iklan yang lain kerana iklan mobicow hanya keluar pada smartphone atau tablet. Maksudnya, jika anda menggunakan laptop, iklan ni tak kan keluar.

Bagi saya zaman ni ramai orang pengguna lebih menggunakan gajet smartphone berbanding laptop, so saya rasa lebih tepat menggunakan iklan mobicow. Bayaran dalam us dollar tau!!!. Mobicow akan membayar publisher mereka mengikut pada CPM bagi tiap 1000 impression. Difahamkan anggaran kadar bayaran dari $US0.29 hingga $US10.


Daftar di sini ➡Klik Disini

Disini

No comments

Powered by Blogger.