Header Ads

HAARP Senjata Rahsia Mesin Kawal Cuaca

HAARP Senjata Rahsia Mesin Kawal Cuaca. Anda tahu tentang projek Haarp? Saya rasa rata-rata pembaca yang belum tahu apakah itu Haarp? Untuk posting ini, saya nak kupaskan lebih lanjut mengenai projek HAARP supaya pembaca tahu bahawa projek haarp memberi kemaslahatan atau kemudaratan kepada manusia sejagat. Persoalannya kenapa projek HAARP ni tidak pernah dihebohkan atau diuar-uarkan oleh masyarakat dunia?

HAARP Senjata Rahsia Mesin Kawal Cuaca
Kredit Foto : wikipedia

HAARP Senjata Rahsia Mesin Kawal Cuaca


Berikut dikongsikan adalah maklumat tentang sistem HAARP termasuk terangkan maksud HAARP, tujuan dan fungsi serta cara kerja :

Apakah itu HAARP? 


High Frequency Active Auroral Research Program atau lebih dikenali sebagai HAARP merupakan suatu projek atau program penelian gabungan yang dilakukan dsn dibiayai oleh Angkatan Udara Amerika, Angkatan Laut Amerika, Universiti Alaska dan Defense Advanced Research Projects Agency (DARPA), dimana penempatan rasminya terletak di Gakuna, Alaska.

Tujuan HAARP?

Menurut cerita rasmi tujuan HAARP adalah untuk mengkaji tingkah laku ionosphere. Sejak tahun 1993, HAARP telah di bawah tangan tentera dan dikatakan mereka menukarkakan kepada senjata. Beberapa senjata sistem HAARP ni yang telah digunakan.

Banyak ahli-ahli teori seperti menyalahkan program ini menyebabkan gempa bumi, kemarau, ribut, banjir, penyakit seperti sindrom Perang Teluk, kemalangan 1996 TWA Flight 800, kemusnahan kapal shuttle Columbia 2003 dan tsunami dan gempa bumi di Jepun pada 2011.

Senarai senjata yang dibangunkan oleh HAARP?

● mind control
● weather control
● earthquake

Bagaimana kerja HAARP?


haarp ini terdiri daripaa bidang antena di atas tanah di tenggara Alaska dikaitkan bersama-sama untuk beroperasi sebagai satu antena besar. Terdapat 360 antena, masing-masing menghasilkan 10,000 watt. Apabila meletakkan semua bersama-sama ia akan menghasilkan 3.6 juta watt secara kolektif.

Sumber Kredit : conspiracywiki.com

1 comment:

Powered by Blogger.