Header Ads

Buat Duit Di iLancee.com

Buat Duit Di iLancee.com . Saya pasti ramai lagi yang belum tahu kewujudan website ini konsepnya seakan-akan macam Fiver atau Murahnya.my cuma iLancee.com ni berbahasa Melayu dan khususnya untuk pengguna internet di Malaysia. Tetapi apakah sebenar iLancee.com itu?

Buat Duit Di iLancee.com

iLancee adalah online marketing di mana penjual dan pembeli bertemu untuk berurusniaga. iLancee asalnya daripada perkataan 'I Freelancer' atau dengan kata lebih mudah 'Saya menawarkan perkhidmatan bebas'. Mekanismanya berbeza sedikit dengan buat duit dengan Jobdirumah tapi matlamatnya sama iaitu buat duit secara online.

Tapi bagaimana pula nak buat di iLancee.com? Sebenarnya anda boleh menjana pendapatan di website ini dengan menawarkan produk atau servis dipanggil gigs, di mana ahli yang memerlukan gigs berurusan secara terus dengan ahli yang menawarkan gig tersebut tanpa sebarang campurtangan dari pihak iLancee. Ia hanya menyediakan platform servis jual beli dan mengambil sedikit komisyen untuk setiap urusniaga.

Terdapat banyak gig yang ditawarkan di iLancee, termasuk kerja-kerja pengiklanan, buat ebook, programming, video, rekabentuk grafik, servis SEO dan banyak lagi. Selain daripada anda buat duit dengan jual design dan ala-apa la, iLancee juga turut menawarkan buat program Pay Per Lead, di mana setiap ahli yang berdaftar melalui link affiliate anda, anda akan mendapat bayaran sebanyak RM0.50 untuk setiap ahli.

Bayangkan lah jika anda mampu bawa sebanyak 100 ahli dan anda dah boleh jana sebanyak RM50 secara percuma hanya mereka daftar melalui link affiliate anda dan anda akan mendapat bayaran. So jangan lepaskan peluang anda hanya perlu berdaftar secara percuma untuk menjadi ahli dan untuk mendapat maklumat lebih mudah layari laman web iLancee.com

No comments

Powered by Blogger.