Header Ads

Klikjer.com Platform Online Affiliate Terbaik

Klikjer.com Platform Online Affiliate Terbaik |Mesti anda tertanya - tanya bagaimana cara untuk menambah income melalui affiliate? Affiliate apa yang terbaik? Bagi saya terlalu banyak masa kini sistem affiliate yang terdapat di Malaysia antara salah satunya adalah Klikjer.com. Persoalannya ... Apakah itu Klikjer.com? Adakah anda sudah tahu pasal affiliate ini. Jika anda masih belum tahu, saya ingin kongsikan kepada anda apakah Klikjer.com. Teruskan membaca...

Klikjer.com Platform Online Affiliate Terbaik

Klikjer.com adalah satu website yang memfokuskan kepada penerbitan produk digital dalam bahasa Melayu. Klikjer juga menyediakan program affiliate yang terbuka kepada anda yang berminat untuk mencari income melalui online. Ia terbahagi kepada dua bahagian iaitu affiliate dan penulis.




Kedua-dua ini mempunyai maksudnya yang tersendiri. Jika anda pilih affiliate, anda perlu mempromosikan pelbagai produk digital dan memperolehi komisen sebanyak 70% bagi setiap jualan yang terhasil manakala sebagai penulis pula, anda perlu menguruskan segala urusan penerbitan dengan hasilkan produk info yang menarik.

Tapi di sini saya ingin kongsikan hanya affiliate sahaja. Adakah anda sudah faham tentang apakah itu sistem affiliate...jika anda ingin tahu pergi ke laman artikel saya yang lain mengenai hal ini. Apakah produk mereka jual? Sudah sedia maklum syarikat affiliate ini menjual produk berasaskan buku-buku panduan yang dihasilkan menerusi e-book.

Bagaimana hendak mempromosi produk? Anda hanya perlu mempromosi produk mereka dengan melalui banner, link atau text yang disediakan oleh pihak mereka. Bagi saya iklan yang paling terbaik untuk dipromosikan adalah jobdirumah.com. kerana boleh dapat banyak komisen daripadanya di samping itu banyak lagi produk yang lain boleh dipromosikan ke website anda.

Bagaimana pula untuk menjadi ahli? Cara ia, anda perlu memasuki ke laman web Klikjer.com selepas itu pilih perkataan affiliate dan seterusya tekankannya. Anda akan nampak isi tempat kosong dan anda perlu mengisi terlebih dahulu tentang perihal anda untuk menjadi ahli. Perlu diingatkan, pendaftaran adalah percuma dan terbuka kepada semua warga Malaysia.

Bagaimana dengan cara pembayaran pula? Jangan risau sekiranya produk yang anda promosi terjual, anda akan menerima bayaran komisen daripada mereka. Mereka akan memasukkan terus ke akaun anda setiap 15 hari selepas sebulan. Walau begitu, dengan kata mudah syarikat ini akan menguatkuasakan bayaran setiap 45 hari selepas sebulan jumlah komisen terkumpul.

Contoh akaun anda dapat komisen

Bagi saya tak rugi kalau anda seorang blogger mendaftarkan diri ke affiliate klikjer.com...kerana pelbagai kebaikan yang anda akan dapat sebagai contohnya income hanya perlukan promosi produk itu saja.

No comments

Powered by Blogger.