Header Ads

Lazada 11.11 Blogger Contest - JUALAN SEHARI TERBESAR!

Jika sebelum ini pihak Lazada ada anjurkan satu contest iaitu Lazada Shopathon Blogger ContestKini sempena 11.11 Shopping Festival, Lazada lagi sekali menganjurkan contest 'Lazada 11.11 Blogger Contest' yang menawarkan baucar RM30 setiap penyertaan dan hadiah menarik kepada 100 peserta terawal. Bagi pendapat saya ini antara contest terbesar Lazada setakat ini yang pernah dianjurkan.

Lazada 11.11 Blogger Contest - JUALAN SEHARI TERBESAR!

Bukan itu saja, anda juga berpeluang membeli belah secara besar-besaran dimana tanggal 11.11 adalah jualan sehari terbesar yang ada menawarkan barangan serendah RM1 dan diskaun sehingga 90%. Selain itu juga ditawarkan baucar tunai sebanyak RM11,000.00 dan SLASH IT and SHAKE IT. Inilah masa terbaik buat anda untuk dapatkan barangan atau produk yang diinginkan! Tak terkecuali saya juga untuk dapatkan beberapa produk untuk dibelikan.

Menerusi syarat-syarat contest tersebut, soalan ini perlu dijawabkan iaitu 'What did you buy during Lazada 11.11 Shopping Festival? Show us the great deals you found!'

1. niceEshop Men's Fashion Bag Theftproof Leather Chest Bags Mens Shoulder Bags Chest Waist Pack


Lazada 11.11 Blogger Contest - JUALAN SEHARI TERBESAR!

Jika sebelum ini saya ada pelan nak beli sebuah beg galas tepi yang sesuai untuk diletakkan bersama telefon bimbit, ipad, powerbank dan earphone. Tetapi saya telah temui sebuah beg niceEshop Bag Theftproof Leather ini yang memenuhi citarasa saya dan tampak sesuai untuk digayakan. Tambahan pula, rekabentuk beg ini mempunyai earphone port dan external USB port. Harga yang ditawarkan sangat sesuai untuk diperolehi!

2. New Rossi MotoGP VR46 Motorcycle Racing Suit Cotton Sweater Casual Hooded Jacket

Lazada 11.11 Blogger Contest - JUALAN SEHARI TERBESAR!

Untuk digayakan bersama motor saya iaitu Yamaha Y15zr, saya ada pelan nak dapatkan satu sweater atau jacket yang mempunyai logo Yamaha. Akhirnya, saya terjumpa satu sweater ala-ala hooded jacket yang terpapar tulisan Yamaha Factory Racing dan nombor 46 kepunyaan lagenda MotoGP, Valentino Rossi. Memang kemas dan sesuai digayakan oleh saya.

3. Rossi VR46 Baseball Cap MotoGP 3D Embroidered Racing 46 Hat

Lazada 11.11 Blogger Contest - JUALAN SEHARI TERBESAR!

Selain jacket, saya ada dapatkan satu cap yang ada logo Movistar. Saya rasa VR46 Baseball Cap MotoGP ini dah cukup memenuhi citarasa saya dan sesuai digayakan bersama moto Y15zr.

Inilah antara barangan pilihan saya didapatkan sempena jualan terbesar Lazada 11.11. Untuk dapatkan barangan yang lain sempena 11.11 Shopping Festival boleh terus ke laman web di https://www.lazada.com.my/11-11/?hybrid=1.

Apa pula produk atau barangan pilihan anda sempena jualan ini?

1 comment:

  1. Top 10 Best Video Games of 2021: YouTube, iPhone, iPad, TV
    Best video game of 2021: YouTube, iPhone, iPad, download youtube videos TV · The Wizard of Oz, and more · Super Mario Bros. · Sonic the Hedgehog 2 · Super Mario Bros. · Super Mario Bros. · Spider-Man

    ReplyDelete

Powered by Blogger.