Header Ads

Carta Top 5 Affiliate Infokerjaya Ebook Penerbit Rancangan

Carta Top 5 Affiliate Infokerjaya Ebook Penerbit Rancangan | Ada yang disini berminat dalam affiliate marketing? Jika diikutkan bidang affiliate di Malaysia dianggap masih muda atau mudah kata masih baru kerana rata-rata yang tidak tahu apa itu affiliate marketing. Berbanding pula dengan orang luar negara yang sudah jauh ke hadapan dek dengan kemajuan teknologi dan fikiran mereka.

Carta Top 5 Affiliate Infokerjaya Ebook Penerbit Rancangan

Okay tak pa kita berbalik semula dengan tajuk asal di atas iaitu 'Carta Top 5 Affiliate Infokerjaya Ebook Penerbit Rancangan'. Baru-baru ini saya dengan rakan seperjuangan turut terlibat dalam mempromosikan ebook peperiksaan online dari tim infokerjaya. Kali ini saya promosikan ebook bagi Peperiksaan Penerbit Rancangan Gred B29 dan B41.

Carta Top 5 Affiliate Infokerjaya Ebook Penerbit Rancangan


Berita baik buat saya. Syukur alhamdullilah saya berjaya mendapat top 5 dalam ebook Peperiksaan Penerbit Rancangan dengan kutipan komisen berjumlah RM340 daripada RM680 sales. Agak jauh ketinggalan daripada nombor 1 dan ke- 2 yang diketuai oleh tuan Megat Syafferizul dan tuan Rammel.

Jika diikutkan peperiksaan ini dianggap kecil kerana hanya sekitar 4 ribu calon yang menduduki peperiksaan SPA ini. Tapi, tak sia2 join dengan jumlah sales agak memuaskan.

Carta Top 5 Affiliate Infokerjaya Ebook Penerbit Rancangan
Kod ID saya 37705 

Kenapa Anda Tak Rugi Dapatkan Ebook Dari Infokerjaya?


Ada disini pembaca adalah calon Peperiksaan Penerbit Rancangan? Sangatlah bertuah bagi mereka yang memiliki rujukan peperiksaan Penerbit Rancangan dari tim infokerjaya. Ini kerana rujukan ini cukup lengkap dengan pelbagai info terkini berkaitan jawatan, contoh2 soalan dan tips menduduki peperiksaan SPA. Bagi yang lulus saya ucapkan tahniah...!

Bagi anda yang ingin join affiliate infokerjaya, anda boleh pergi ke tim infokerjaya untuk pendaftaran. Okay disini saja perkongsian saya tentang informasi ini. Semoga memberi manfaat dan rujukan kepada anda semua.

2 comments:

  1. Tq for info. Mama X pandai ttg affiliate ni

    ReplyDelete
  2. ...inspired.gotta try my very best with IK.

    ReplyDelete

Powered by Blogger.