Header Ads

Live Streaming Korea Utara vs Malaysia Kelayakan Piala Asia 10 November 2017

Live Streaming Korea Utara vs Malaysia Kelayakan Piala Asia 10 November 2017 | Perlawanan ke-4 Kelayakan Piala Asia 2019? Selepas kekalahan pasukan Malaysia kepada pasukan Hong Kong dalam perlawanan ke-3 peringkat kumpulan Kelayakan Piala Asia 2019. Skuad Harimau Malaya bakal berdepan dengan pasukan Korea Utara, dimana perlawanan ini berlangsung di Stadium Buriram, Thailand. Perlawanan ini akan dilangsungkan pada 10 November 2017 jam 9 malam waktu Malaysia.

Live Streaming Korea Utara vs Malaysia Kelayakan Piala Asia 10 November 2017

Jika dinilai atas kertas, kedua-dua pasukan mempunyai peluang 50-50 untuk memenangi perlawanan ini. Pasukan negara kini berada di tercorot di belakang tangga pertama pasukan Lebanon dengan 10 mata. Perlawanan ini tak disiarkan siaran langsung di tv media prima. Okay disini saya kongsikan link live streaming Korea Utara vs Malaysia menerusi tonton online.

Live Streaming Korea Utara vs Malaysia Kelayakan Piala Asia 10 November 2017


Tarikh : 10 November 2017 (Jumaat)
Masa : 9 malam waktu Malaysia
Stadium Buriram, Thailand
Live Streaming : tamat

Keputusan Korea Utara vs Malaysia Kelayakan Piala Asia 10 November 2017


KOREA UTARA 4 vs 1 MALAYSIA

Mampukah skuad Malaysia menewaskan pasukan Korea utara dalam aksi Kelayakan Piala Asia 2019? Jangan lupa tonton siaran langsung Korea Utara vs Malaysia menerusi tonton online.

2 comments:

  1. baiklah, saya pilih Malaysia negaraku tercinta walaupun saya rasa sukar untuk Malaysia menang berhadapan dengan Korea Utara ...

    ReplyDelete
  2. tak banyak yg kita tahu tentang tactical pasukan K.Utara ni..but Malaysia Boleh "We In, To Win" cuma perlu kurangkan mistake sahaja..ALL THE BEST BEAST!!!

    ReplyDelete

Powered by Blogger.