Header Ads

Tonton Drama & Filem Terbaik Asia di Dimsum

Tonton Drama & Filem Terbaik Asia di Dimsum |Anda peminat drama bersiri dan filem Asia? Nak tengok drama terbaru dari Korea, Jepun, Hong Kong, Taiwan atau Thailand? Anda tak perlu fikir lagi cari laman web untuk tonton drama bersiri Korea ke? Atau drama aksi Hong Kong? Kini anda boleh tonton drama atau filem Asia secara streaming video di Dimsum.my.

Tonton Drama & Filem Terbaik Asia di Dimsum

Pernah anda tahu tentang laman Dimsum?

...

Apa itu Dimsum?


Untuk pengetahuan, Dimsum adalah perkhidmatan strim video terkini di Malaysia yang menyediakan rancangan terbaik Asia termasuk drama, hiburan, filem, dokumentari dan banyak lagi. Lebih menarik, anda juga boleh menonton drama terkini dan penyiaran serentak dari negara asal dengan streaming video definisi tinggi. Tambahan pula anda sebagai pengguna baru boleh menikmati drama atau filem terbaik Asia hanya percubaan 30 hari PERCUMA di Dimsum.

Jika dibandingkan dengan laman web yang lain, ada lagi laman web yang menyediakan untuk tonton drama Korea atau drama Asia yang lain tetapi kadang-kadang kualiti drama yang dimuat turun agak kurang memuaskan ditambah pula dengan banyak promosi iklan.

Tonton Drama & Filem Terbaik Asia di Dimsum

Tonton Drama & Filem Terbaik Asia di Dimsum
Genre rancangan di Dimsum.my 

Bagaimana nak tonton drama di Dimsum?


1. Pertama kali anda perlukan sambungan internet yang laju sekurangnya-kurangnya memerlukan sambungan 3G untuk tonton drama dengan kualiti terbaik.

2. Anda perlu daftar akaun ke dimsum.my bagi pengguna PC atau juga sign up akaun dengan muat turun aplikasi Dimsum dari Google Play @ Play Store bagi pengguna smartphone.

Kenapa anda patut memilih Dimsum sebagai platform tontonan drama?


5 Pengguna serentak - Anda hanya perlu spend RM15 sebulan sahaja untuk langganan di Dimsum. Kiranya dalam sekitar RM0.50 sen sehari. Murahkan? Lagi menarik anda boleh tonton seramai 5 orang dalam masa serentak!

Tanpa akses internet - Anda boleh muat turun drama atau filem yang diminati dant tonton tanpa internet dan sah hanya 14 hari.

Dalam definisi tinggi - Pengalaman tontonan berkualiti tinggi antara 720p atau 1080p.

Sari kata (subtitle) dalam pelbagai bahasa - Terdapat Bahasa Melayu, Bahasa Inggeris  dan Bahasa Mandarin.

Kawalan ibu bapa - Ada rancangan fun dan berpendidikan untuk kanak-kanak dengan persekitaran tontonan yang selamat dengan nombor pin.

Macam-macam drama bersiri menarik yang anda boleh tonton di Dimsum.my. Drama romantik Korea ? Drama bersiri kejam Jepun ?

Tonton Drama & Filem Terbaik Asia di Dimsum

Lagi menarik tonton drama bersiri Thai yang terbaik seperti U-Prince dan Ugly Duckling!


Jika anda ingin tonton drama lain boleh layari rancangan-rancangan menarik di Dimsum.my dan daftar sekarang untuk mendapatkan 30 hari akses tanpa had secara PERCUMA! Ingin tonton drama pilihan anda?


Selamat menonton!

8 comments:

  1. mrs pip pun baru jer daftar dimsum ni, cuba yg trial package :))

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. Ok, cerita Thailand ugly duckling tu nampak macam best. Habis la terjebak lepas ni. Kena daftar dimsum la lepas ni..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha...boleh ja dftar menerusi link di atas.

      Delete
  4. baru sahaja dengan pasal Dimsum ni. Harap bersabar supaya tidak terjebak.

    ReplyDelete
  5. menarik..

    ada tempoh percubaan selama 30 hari..

    berbaloi juga tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. ya memang berbaloi 30 hari tu dh kira lama...klu byar just rm15..kongsi satu keluarga pun bleh.

      Delete
  6. Ingatkan sejenis makanan haha.. mmg best juga dimsum ni

    ReplyDelete

Powered by Blogger.