Header Ads

Sinopsis Drama Awak Suka Saya Tak Lakonan Alvin Chong dan Emma Maembong

Sinopsis Drama Awak Suka Saya Tak Lakonan Alvin Chong dan Emma Maembong|Drama Melayu terbaru slot MegaDrama 2017? Saksikan drama terbaru berjudul Awak Suka Saya Tak yang diadaptasi daripada novel Awak Suka Saya Tak karya Melur Jelita. Drama ini akan mengisi slot MegaDrama di saluran Astro Ria 104 yang dibintangi oleh beberapa pelakon hebat antaranya iaitu Alvin Chong, Emma Maembong, Sabhi Saddi, Rabecca Nur dan ramai lagi. Lihat ini juga : Sinopsis Drama Titian Cinta Lakonan Zul Ariffin dan Farah Nabilah 

Sinopsis Drama Awak Suka Saya Tak Lakonan Alvin Chong dan Emma Maembong

Drama Red Awak Suka Saya Tak akan ditayangkan selama 16 episod bermula 25 Oktober ini setiap hari Isnin hingga Khamis jam 10 malam di Astro Ria. Jom baca ringkasan sinopsis drama Awak Suka Saya Tak di bawah.

Sinopsis Drama Awak Suka Saya Tak Lakonan Alvin Chong dan Emma Maembong 


Berikut adalah senarai pelakon dan sinopsis drama Awak Suka Saya Tak ;

Senarai Pelakon Drama Awak Suka Saya Tak 


● Emma Maembong sebagai Puteri Intan Zulaikha 
● Alvin Chong sebagai Hilman Yong Abdullah/ Damien Yong→ BIODATA ALVIN CHONG 
● Rabecca Nur Islam sebagai Salina 
● Sabhi Saddi sebagai Nazim 

Sinopsis Drama Awak Suka Saya Tak 


Kisah ini menceritakan tentang Hilman Yong, seorang kacukan Korea - Amerika - Cina dan Intan Zulaikha, seorang gadis Melayu. Hilman mula jatuh cinta terhadap Intan buat kali pertama bertemu pada 8 tahun lalu di sebuah restoran. Hilman juga mula mengenali agama Islam dan ingin bertemu semula dengan Intan. Akhirnya, mereka bertemu dan Hilma melamar Intan tetapi dia menolak kerana belum bersedia.

Selepas tiga tahun kemudian, mereka bertemu semula dan kini Intan bersedia untuk mengahwini dengan Hilman. Namun nasib malang menimpa kepada Hilman apabila berlaku kemalangan ke atasnya lalu hilang ingatan. Adakah Intan akan membantu Hilman mengingatinya semula dan kembali berputik cinta antata mereka?

Lagu Tema OST Drama Awak Suka Saya Tak 


Tajuk : Jangan
Penyanyi : Aziz Harun

Artikel berkaitan : Biodata Aziz Harun Penyanyi Lagu Jangan

Sudah baca novel Awak Suka Saya Tak karya Melur Jelita?

Drama Awak Suka Saya Tak

Baca juga :
● Sinopsis Drama Red Velvet Lakonan Alif Satar & Neelofa

Jangan lupa tonton drama Awak Suka Saya Tak setiap episod yang mula disiarkan pada 25 Oktober 2017 di slot MegaDrama. Terima kasih membaca artikel Sinopsis Drama Awak Suka Saya Tak lakonan Alvin Chong dan Emma Maembong. Selamat menonton.

No comments

Powered by Blogger.