Header Ads

Koleksi Jubah Lelaki Moden Raya 2019

Koleksi Jubah Lelaki Moden Raya Tahun 2018|Apabila makin dekatnya Syawal, semua umat Islam sibuk melakukan persediaan untuk menyambut ketibaannya. Anda dah buat persiapan raya tahun 2017? Golongan lelaki juga tak ketinggalan membeli kelengkapan terutamanya baju raya baru untuk menunaikan solat sunat Aidilfitri. Jika dahulu, Baju Melayu Cekak Musang dan Baju Melayu Teluk Belanga menjadi pilihan untuk dipakai di pagi Syawal, tetapi kini ia telah berubah kepada jubah atau kurta seakan mengikut trend.

Koleksi Jubah Lelaki Moden Raya Tahun 2017
Promosi Murah Jubah Lelaki Moden Terkini 2017 di Lazada Malaysia 

Golongan muda pun kini lebih gemar memilih fesyen jubah untuk digayakan hari raya. Anda boleh lihat sendiri jubah lelaki terkini terdapat pelbagai corak dan warna serta rekaan moden yang sesuai untuk dipakai golongan lelaki. Anda berminat untuk dapatkan jubah lelaki raya tahun 2017? Disini saya kongsikan koleksi jubah lelaki moden tahun 2017.

Koleksi Jubah Lelaki Moden Raya Tahun 2018


1. Jubah A Slim Fit Amar Amran


Jubah A Slim Fit dari rekaan Amar Amran adalah paling mendapat sambutan, dimana setiap koleksi Amar Amran amat cantik dan sesuai digayakan oleh golongan lelaki. Rekaan jubah ini lebih tampak slim fit sudah tentunya sangat digemari golongan muda yang ingin nampak moden. Jika anda berminat Jubah A Slim Fit, boleh dapatkan disini.

2. Dewi Sofiea Jubah Paris


Jubah Paris dari rekaan Dewi Sofiea adalah jubah terbaru yang mendapat perhatian masa kini kerana rekaannya lebih slim dan cutting yang sangat sesuai. Jubah ini juga terdapat poket yang direka di bahagian hadapan dan sebelah tepi dengan pelbagai warna yang boleh didapati. Bagi anda yang berminat Jubah Paris 2017, boleh dapatkan melalui pautan disini.

3. Jubah Hasan Albai


Jubah Hasan Albai adalah pakaian jubah yang lebih premium dan menampilkan rekabentuk baru yang nampak segar. Di bahagian depan jubah ini direka corak yang berstyle dan sesuai digayakan oleh golongan lelaki yang lebih muda. Jika anda berminat boleh dapatkan Jubah Hasan Albai disini.

4. Heida Meihadz Mahzuz Modern Jubah


Jubah Moden Mahzuz dari rekaan Heida Meihadz lebih nampak versatile dan diperbuat cotton yang selesa. Lambang Heida Meihadz di poket depan juga memberi keistimewaan pada jubah lelaki ini. Anda berminat, boleh dapatkan dengan klik pautan disini.

5. MB Man Jubah Qhalees


MB Man Jubah Qhalees adalah antara jubah lelaki yang kini 'Hot Deal' dan mendapat permintaan yang tinggi. Baju jubah ini dari jenama MariBeli Butik direka dengan sutera kapas berkualiti tinggi Italian. Salah satu ciri-ciri terbaik jubah ini adalah dihiasi dengan ekslusif "Snap Buttons" yang tampak lebih kemas. Anda boleh cuba dapatkan jubah ini dengan layari Jubah Qhalees.

6. Jovian Men Qazmeer Jubah


Jubah Jovian Men Qazmeer lebih tampak rekaan relaxed slim dan cantik. Rekaannya lebih sesuai digayakan kerana seakan lihat dari orang Timur Tengah. Bagi anda yang lebih suka jubah ini, boleh dapatkan Jovian Men Qazmeer Jubah disini.

Yang mana satu pilihan anda untuk digayakan pagi Syawal nanti? Inilah antara koleksi pilihan jubah lelaki yang sesuai dipakai hari raya tahun 2017. Jika anda memilih jubah sebagai baju hari raya tahun ini, dapatkan dengan melalui link di atas.

Baca juga :

Koleksi Kurta Moden Lelaki 2017
Koleksi Jubah Muslimah Moden Terkini 2017

Semoga informasi ini memberi manfaat dan kemudahan untuk anda membuat pilihan jubah moden lelaki. Terima kasih sudi membaca artikel Koleksi Jubah Lelaki Moden Raya Tahun 2017.

2 comments:

  1. Boleh tahan jubah ni..mesti nampak segak nanti hehe..

    ReplyDelete
  2. Menarik jugak baju2 yang boleh digayakan pagi raya nanti , btw new follower kat sini

    ReplyDelete

Powered by Blogger.