Header Ads

Rahsia Jual Air Balang, Brader Ni Untung RM7k Sebulan!

Rahsia Jual Air Balang, Brader Ni Untung RM7k Sebulan! |Kejap je kan? Tak sampai sebulan je lagi umat Islam akan menyambut bulan Ramadan. Apabila tiba ramadan nanti, seperti biasa ramai yang akan cuba mencari peluang untuk menjana pendapatan tambahan dengan cara berniaga.

Rahsia Jual Air Balang, Brader Ni Untung RM7k Sebulan!

Kalau anda yang masih terfikir untuk cari duit sampingan selain gaji kerja tetap, inilah masanya untuk anda mulakan langkah membuat bisnes. Maklumlah masa ni jugaklah pihak tempatan akan membuka pendaftaran kepada para peniaga untuk sewa tapak di bazar ramadan. Maka, berpusu-pusu peniaga akan menghantar borang permohonan, kalau lambat tak dapatlah tempat yang HOT!

Rahsia Jual Air Balang, Brader Ni Untung RM7k Sebulan!


Jadi apa yang anda fikir untuk mulakan berniaga?

....

Jangan fikir panjang....usah pening!

Saya cadangkan anda buat bisnes air balang jus buah-buahan. Anda lihat sendiri pergi ke mana-mana bazar ramadan, sudah tentunya ada orang jual air balang....kan?Bisnes ni dah sebati bila sebut bulan ramadan.

Sebab apa?
...

Sebabnya air balang ni permintaan sangat tinggi daripada orang ramai yang mengunjung ke bazar. Tambahan pula dengan cuaca yang panas, maka benarlah bisnes air balang ni dapat sambutan hangat ketika bulan Ramadan.

Jadi bila mulakan berniaga air balang ini .... maka timbulah soalan sebegini. Aku jual air je ada ke orang nak beli? Ada yang jual lagi sedap.... ayam golek? Coconut shake?

Ada ke orang nak beli dari aku....???

Biasalah jual air balang ni tak memerlukan modal yang besar, lebih kurang modal RM1000 dah cukup buka gerai air balang. Maka, tak nafikan ramai yang berniaga air balang di bazar ramadan. Oleh itu, anda perlu buat SPECIAL dari peniaga air balang yang lain untuk mengelak jurang persaingan.

Maka disinilah anda perlukan ilmu, panduan dan strategi jika mahu berniaga air balang. Macam mana cara nak tarik pelanggan? Cara nak buat air yang sedap? Air balang paling laris dan menguntungkan? Paling penting bagaimana nak jana pendapatan yang lumayan dari bisnes air balang...?

Jangan kata nak jual air balang ni tak usah belajar ilmu...anda anggap ia mudah! Tanggapan anda silap...! Maka kenalah cari ilmu dan timba ilmu yang benar.

Okay baik tanpa membuang masa .

....

Siapa sangka? Hanya dengan jual air buah sahaja, brader ni boleh jana pendapatan dengan untung lumayan sehingga RM7k sebulan! Fuyooo....pasti anda tak percaya kan...tapi ini realitinya.

Lebih menarik lagi, brader ni cuma jual di satu tempat sahaja! Tak usah menjaja di banyak tempat! Satu tempat pun dapat kaut untung sangat lumayan. Lagi pelik.. dia cuma jual 3 balang air je!

Baca juga: Resepi Jus Buah Air Balang Paling Laris

Pelik tak pelik!?
...

Nak tahu rahsia jual air balang dari mamat ni?

Mesti ada teknik & strategi rahsia macam mana dia boleh untung sehingga 4 angka. Tambahan pula, dengan hanya menjual 3 balang air di satu tempat sahaja! Sudah tentu brader ini ada ramuannya yang tersendiri...

Berita menariknya! Brader ni juga rajin menulis dan telah hasilkan sebuah ebook yang menceritakan pengalaman dia berniaga air selama 10 tahun! Ini bukannya omong kosong kerana panduan ini berdasarkan pengalaman beliau.

Macam-macam dia cerita dalam ebook tu... dari permulaan cara nak mohon tapak niaga! cara nak pilih lokasi niaga! cara nak buat air yang sedap! cara nak tarik pelanggan!  Semuanya dia cerita..

Kalau anda berminat nak tahu cerita serta pengalaman brader ni!....dan juga ingin tahu macam mana boleh untung besar dengan jana pendapatan sehingga RM7k.

Anda boleh lawati website dibawah...  klik je link dibawah ni!

>> Panduan Bisnes Air Balang Untung RM7k Sebulan 

Semoga info ini berguna kepada para peniaga untuk mulakan bisnes air balang. Terima kasih anda telah membaca Rahsia Jual Air Balang.

No comments

Powered by Blogger.