Tips Borong Barang Dari China Dengan Bijak dan Selamat

Tips Borong Barang Dari China Dengan Bijak dan Selamat |Mungkin ada antara kita sudah cukup modal untuk memulakan bisnes borong barang dari China. Jika dilihat masa kini, rata-rata peniaga mula mencari peluang beralih ke negara China untuk dapatkan barangan atau produk pilihan yang akan dibawa balik ke Malaysia. Hal ini kerana produk dari negara itu jauh lebih murah daripada Malaysia. Tapi perlu anda beringat tak semudah itu untuk dapatkan barang dari China jika anda tidak ada guide yang secukupnya untuk memulakan sesuatu bisnes. Oleh itu, dikongsikan disini tips borong barang dari China dengan bijak dan selamat.

Tips Borong Barang Dari China Dengan Bijak dan Selamat

Tips Borong Barang Dari China Dengan Selamat 


1. Bijak membuat pembelian barangan yang hendak dibeli

Sebelum anda memulakan urusan perniagaan lebih-lebih lagi melibatkan pembelian barangan dari luar negara. Pastikan anda ada targeted atau pelanggan yang membelinya. Dengan mudah fahami, anda perlu ada sasaran siapakah yang akan membeli produk itu. Hal ini kerana untuk mengelak daripada kerugian berlaku.

2. Modal permulaan

Secara lumrahnya, untuk memulakan sesuatu bisnes semestinya modal permulaan hendaklah disediakan secukupnya. Tak kiralah bisnes kecil atau besar sudah tentu wang modal menjadi faktor utama yang perlu difikirkan. Hal ini kerana anda melibatkan pembekal barang, pihak menguruskan penghantaran dan pihak kastam. Jadi banyak modal bakal ditanggung nanti.

3. Kenalpasti cara terbaik memborong barang

Anda nak tahu tak semudah itu memborong barang dari China hal kerana urusan ini melibatkan masa yang agak panjang. Berbezalah, anda memborong dalam Malaysia, kita boleh pergi sendiri ke kedai borong, pilih sendiri dan mudah dibawa bik untuk dijual. Ini adalah antara pilihan anda sama ada pergi sendiri ke China, borong barang secara online atau pun serahkan kepada ejen untuk menguruskannya.

4. Kenalpasti produk paling laris dan laku

Sebelum melibatkan urusan pembelian barangan, terlebih dahulu pastikan produk yang paling laris di pasaran masa kini. Anda perlu buat kaji selidik dahulu. Misalnya barangan yang popular dimport dari China adalah seperti pakaian, aksesori dan gajet, beg tangan, kasut, barangan kanak-kanak dan banyak lagi.

Rasanya sudah cukup panjang tips yang diberikan untuk memulakan borong barang dari China dengan selamat. Jika anda benar-benar berminat hendak mulakan bisnes dengan memborong barang dari China, lebih baik dapatkan Panduan Lengkap Memborong Barang China Dengan Mudah ini.

Terus terang saya katakan, teknik dan rahsia panduan ini sebenarnya hanya diketahui oleh masyarakat cina sahaja. Sebab itulah kita lihat kebanyaknya masyarakat cina terkenal dengan bisnes. Kawan sekolah saya dahulu bukan seorang pelajar yang pintar, tapi kini dah jadi towkey kedai barang elektronik ... Apa rahsia dia?

Rupanya barang yang diambil dari China sahaja! Sebagai contoh misalnya, harga produk CCTV di China dalam harga RM100 - RM400...harga pasaran Malaysia sekitar RM1500 - RM3000. Anda nampak 'Margin Keuntungan' yang dia dapat. Memang sangat berbaloi!

Jika anda berminat nak dapatkan Rahsia Borong Barang Dari China, klik di bawah ini ;

>> Panduan Rahsia Borong Barang Dari China Dengan Mudah

Semoga informasi ini memberi manfaat kepada anda semua terutamanya bagi yang ingin memulakan bisnes dengan memborong barang dari China ini.

0 comment... add one now