Header Ads

Senarai Kad Kredit Hong Leong Terbaik di Malaysia

Adakah anda sedang mencari dan memilih kad kredit terbaik untuk anda? Apa kata saya pertimbangkan kepada anda membuat pilihan kad-kad kredit dari Hong Leong Bank. Di sini saya akan kongsikan senarai kad kredit Hong Leong Bank yang terbaik. Teruskan membaca!

Senarai Kad Kredit Hong Leong Terbaik di Malaysia

Untuk pengetahuan anda, Hong Leong Bank menawarkan beberapa tawaran hebat bagi pembelian di luar negara dan juga keistimewaan pelancongan. Malah, Hong Leong Bank juga mempunyai kad kredit yang sesuai tidak kira sama ada anda pengumpul mata ganjaran, peminat rebat tunai, penggemar tonton wayang atau pengembara.

Senarai Kad Kredit Hong Leong Terbaik di Malaysia


Berikut adalah senarai kad-kad kredit yang ditawarkan oleh Hong Leong Bank:

● Hong Leong Kad WISE
● Hong Leong Kad Platinum GSC
● Hong Leong Kad Emas GSC
● Hong Leong Kad Platinum
● Hong Leong Kad MATTA
● Hong Leong Kad Essential
● Hong Leong Kad Kredit Fortune
● Hong Leong Kad Sutera Platinum

Kad Kredit Yang Mana Pilihan Anda dan Sesuai?


Kad Kredit Untuk Rebat Tunai


Hong Leong Kad Wise adalah pilihan tepat bagi anda yang sedang mencari ganjaran rebat tunai yang berbaloi, anda patut pilih kad kredit ini. Anda boleh menikmati rebat tunai sehingga 10% bagi kategori-kategori pilihan anda. Selain itu, anda akan dapat rebat tunai pada bil telefon bimbit.

Kad Kredit Untuk Gemar Menonton Wayang


Satu-satunya kad kredit yang memberi ganjaran kepada penggemar tonton wayang. Dengan menggunakan kad kredit Hong Leong Kad Emas GSC , anda akan memperoleh tiket dan minuman serta makanan di outlet F & B di GSC. Malah, anda juga akan dapat diskaun sehingga 10% untuk pembelian tiket.

Kad Kredit yang Menawarkan Mata Ganjaran


Jika anda suka membeli belah rasanya kad kredit Hong Leong Sutera Platinum adalah terbaik untuk anda miliki. Di mana, setiap anda belanjakan untuk membeli belah, menjamu selera dan melancong dengan menggunakan kad kredit ini, anda akan memperoleh mata ganjaran yang istimewa.

Memang hebatkan setiap tawaran dari kad kredit Hong Leong! Kesemuanya kad kredit ini adalah yang terbaik untuk anda miliki. Untuk memudahkan anda boleh bandingkan kad kredit Hong Leong dengan layari ke laman web Boleh Compare.

Baca juga: Tips Memilih Kad Kredit Dengan Bijak

Dengan adanya RinggitPlus.com membantu anda dapatkan maklumat terperinci dengan membandingkan kad kredit Hong Leong terbaik dengan lebih mudah. Selamat membaca! Uar-uarkan informasi ini mengenai senarai kad kredit Hong Leong yang terbaik kepada rakan kenalan anda di Facebook, Whatsapp dan Telegram.

3 comments:

  1. Byk jgk kad kredit di heong lion bank ni.. Cam bermnat nk apply..

    ReplyDelete
  2. Banyak rupanya. Kad kredit ni bagus sebab bila nak beli barang tak perlu banyak duit. Duit tu kadang2 banyak sangat sampai tak muat dompet. Nasib ada kad kredit.

    Cuma kena hati2 la kan. Jangan terlalu rakus berbelanja. Kena kawal nafsu2 negatif. Nanti merana diri..

    ReplyDelete

Powered by Blogger.