Header Ads

Tonton dan Sinopsis Drama Kerana Anisa TV3

Drama terbaru iaitu drama Kerana Anisa? Drama ini akan menggantikan drama Lara Cinta Ameena di Slot Samarinda TV3. Drama Kerana Anisa telah diarahkan oleh Jamal Khan dan dibintangi oleh pelakon terkenal iaitu Fahrin Ahmad, Zara Zya, Uqasha Senrose dan ramai lagi.

Tonton dan Sinopsis Drama Kerana Anisa TV3

Drama Kerana Anisa ini akan mula bersiaran pada 9 Januari 2017 selama 15 episod di TV3 pada setiap hari Isnin hingga Rabu jam 10.00 malam. Apa jalan kesudahan dalam drama ini?

Tonton dan Sinopsis Drama Kerana Anisa TV3


Senarai Pelakon Drama Kerana Anisa


● Fahrin Ahmad sebagai Zahid
● Zara Zya sebagai Anisa
● Mustaqim Bahadon sebagai Syukri
● Uqasha Senrose
● Sura Sojangi sebagai Adira
● Ellie Suriati

Sinopsis Drama Kerana Anisa


Drama ini mengisahkan seorang gadis bernama Anisa yang berkawan baik dengan Syukri di kampong. Walaupun Anisa hidup di kampung, tapi dia bercita-cita tinggi ingin menjadi seorang peguam dan disebalik itu Syukri penguat semangat Anisa.

Bagaimanapun, persahabatan mereka telah ditentang oleh bapa Anisa, dimana Syukri berangkat ke London untuk menyambung pengajian selepas Anisa tamat menduduki Sijil Pelajaran Malaysia (SPM). Nak tahu apa yang Anisa lalui? Anisa telah dipaksa berkahwin dengan Zahid, adakah mereka bahagia?

Jangan lupa nantikan drama terbaru slot Samarinda iaitu drama Kerana Anisa yang menampilkan pelakon yang agak hebat di Malaysia.

1 comment:

Powered by Blogger.