Header Ads

Live Streaming Anugerah Puskas FIFA 2016

Siapakah bakal dinobat pemain terbaik dunia FIFA 2016? Adakah pemain Malaysia Faiz Subri berjaya mendapat Anugerah Puskas FIFA 2016? Terlebih dahulu penulis ingin terangkan mengenai Anugerah Puskas FIFA, di mana ia merupakan anugerah untuk mengiktiraf jaringan tercantik bolasepak di dunia.

Siapakah bakal dinobat pemain terbaik dunia FIFA 2016? Adakah pemain Malaysia Faiz Subri berjaya mendapat Anugerah Puskas FIFA 2016? Terlebih dahulu penulis ingin terangkan mengenai Anugerah Puskas FIFA, di mana ia merupakan anugerah untuk mengiktiraf jaringan tercantik bolasepak di dunia.    Apa yang menggembirakan rakyat Malaysia, di mana Faiz Subri tercalon top 3 sebagai penjaring gol tercantik dunia bersama calon yang lain dari Brazil iaitu Marlone dan juga Daniuskan Rodriguez dari Venezuela. Adakah anda telah undi jaringan gol "knuckleball" Faiz Subri ?   Undian untuk jaringan gol tercantik dalam Anugerah Puskas FIFA 2016 telah ditutup. Bagi anda yang ingin menonton secara live pemain Malaysia iaitu Faiz Subri dan juga pemain-pemain bintang dunia dalam pentas Anugerah Puskas FIFA 2016 yang dilangsungkan di Zurich, Swizerland.  Tonton secara live di Astro pada jam 1.30 pagi (waktu Malaysia).


Apa yang menggembirakan rakyat Malaysia, di mana Faiz Subri tercalon top 3 sebagai penjaring gol tercantik dunia bersama calon yang lain dari Brazil iaitu Marlone dan juga Daniuskan Rodriguez dari Venezuela. Adakah anda telah undi jaringan gol "knuckleball" Faiz Subri ?

Undian untuk jaringan gol tercantik dalam Anugerah Puskas FIFA 2016 telah ditutup. Bagi anda yang ingin menonton secara live pemain Malaysia iaitu Faiz Subri dan juga pemain-pemain bintang dunia dalam pentas Anugerah Puskas FIFA 2016 yang dilangsungkan di Zurich, Swizerland.

Baca juga : Cara Undi Anugerah Puskas FIFA 2016

Live Streaming Anugerah Puskas FIFA 2016


Anda boleh tonton secara live di Astro pada jam 1.30 pagi (waktu Malaysia). Semoga Faiz Subri terpilih sebagai penjaring gol tercantik Anugerah Puskas FIFA 2016.

No comments

Powered by Blogger.