Header Ads

Komisen Pertama Dari Affiliate Klikjer Januari 2017

Komisen Pertama Dari Affiliate Klikjer | Syukur Alhamdulillah permulaan baik bagi tahun 2017. Saya tak menyangka akhirnya dapat komisen buat pertama kali dari affiliate Klikjer. Memang tak jangka sebab ini baru permulaan saya target tahun ini untuk giat aktif dalam penulisan affiliate.

Walaupun dapat jumlah nilai yang kecil cuma RM21, tapi dah cukup memuaskan hati saya dan memberi semangat dalam bidang affiliate. Lepas la beli prosperity burger MD. Saya harap selepas ini saya konsisten untuk tulis mengenai produk affiliate dan mendapat pulangan yang lebih memuaskan.

Komisen Pertama Dari Affiliate Klikjer Januari 2017




Bagaimana buat duit dengan Affiliate Klikjer.com?


Bagi yang masih belum tahu atau tidak mendaftar affiliate Klikjer lagi, saya syorkan anda boleh daftar dengan percuma. Anda boleh daftar di sini. Klik DAFTAR KLIKJER. Dari situ, anda boleh promosi berpuluh-puluh ebook yang berkualiti hasil daripada penulisan anda. Mudah saja anda hanya menulis artikel mengenai produk ebook tersebut dengan memasukkan banner, teks iklan dan sebagainya. Terpulang pada anda untuk promosikan sama ada tulis artikel atau pasang banner.

Bagaimana cara promosi?


Jika anda ada blog sangat memudahkan, di mana anda hanya menulis artikel mengenai produk affiliate itu dengan gaya penulisan yang berkualiti dan dapat menarik minat pembaca untuk membeli ebook tersebut. Selain itu anda juga boleh promosikan di Facebook dan Twitter. So, setiap jualan terhasil dari link affiliate anda, komisyen sebanyak 70% daripada harga produk akan diberikan kepada anda.

Mudahkan nak buat duit melalui affiliate Klikjer? Tapi tidak semudah itu untuk mendapat jualan. Jika artikel anda berada di top page Google, inshaAllah pulangan ini akan membuahkan hasil. So, apa yang penting tingkatkan gaya penulisan yang SEO dan berkualiti. Bagi anda yang turut minat dalam bidang affiliate, anda boleh daftar sekarang Affiliate Klikjer.

5 comments:

  1. huhu..mdpt komisen pertama affiliate adalah saat2 indah..harap kita sama2 trus konsisten promosi affiliate..

    ReplyDelete
  2. Bestnya.. saya dah lama buat ni.. mmg ssh dapat sale tapi sekali dapat memang best.. hehe

    ReplyDelete
  3. Taniah bro, lepas ni makin lajula nak menghasilkan pendapatan dari klikjer

    ReplyDelete
  4. Tahniah Lokman, akhirnya berjaya jugak...lepas ni pasti boleh dapat lagi

    ReplyDelete

Powered by Blogger.