Header Ads

Harga dan Spesifikasi Oppo R9s di Malaysia

Harga dan Spesifikasi Oppo R9s di Malaysia |Oppo telah lancarkan satu model telefon pintar baharunya, Oppo R9s. Kalau diperhatikan memang menarik untuk dibaca. Sebenarnya, peranti model terbaru Oppo R9s telah berada di pasaran pada 5 Januari 2017 lagi dengan pasaran tempatan berharga RM1798. Apa spesifikasi Oppo R9s?

Harga dan Spesifikasi Oppo R9s di Malaysia

Dikatakan Oppo R9s yang berukuran 5.5 inci 1080p ini bukan sahaja hanya memfokuskan fungsi selfie malah ia turut diperhebatkan pada kamera belakang. Telefon pintar ini turut disokong dengan sistem operasi Marshmallow dan menyokong penggunaan dua kad SIM serta mempunyai bateri sebesar 3010mAh.

Oppo R9s kini hadir dengan kamera 16MP pada bahagian hadapan dan juga belakang dikuasakan dengan RAM sebesar 4GB dan ruang kapasiti storan 64GB. Malah, Oppo R9s turut disokong dengan pengecasan pantas VOOC yang dijana dengan menggunakan cip Snapdragon 625.

Harga dan Spesifikasi Oppo R9s di Malaysia

Oppo R9s juga mempunyai pengimbas cap jari (finger's print) yang diletakkan pada butang home. Jika anda berminat dengan model terbaru Oppo ini, Oppo R9s telah menawarkan dua warna iaitu Emas dan juga Rose Gold. Mulai 14 Januari 2017, anda boleh dapatkan Oppo R9s di sini. So, tunggu apa lagi dapatkan sekarang!

Boleh lihat info lanjut » KLIK SINI

No comments

Powered by Blogger.