Header Ads

Cara Jana Duit Melalui Involve Asia Dengan Mudah

Cara Jana Duit Melalui Involve Asia Dengan Mudah | Pernah korang dengar tentang laman web Involve Asia? Rasanya masih ramai yang tidak tahu tentang bagaimana cara buat duit dengan program affiliate Involve Asia. Untuk pengetahuan anda, sebenarnya saya dah daftar program affiliate ini tahun lepas lagi tapi masih belum aktif untuk janakan duit melalui Involve Asia. Korang nak tahu cara jana duit melalui Involve Asia dengan mudah?

Cara Jana Duit Melalui Involve Asia Dengan Mudah

Dengan azam tahun 2017, rasanya masa paling tepat saya untuk menjana pendapatan melalui program affiliate seperti Involve Asia. Macam-macam lagi affiliate yang disediakan untuk para blogger antaranya seperti Klikjer.com, Lazada, Zalora dan sebagainya. So, artikel ini hanyalah keutamaan untuk program affiliate Involve Asia.

Korang tahu apa itu sebenar Involve Asia?


Involve Asia yang turut dikenali sebagai Shopstyler adalah sebuah platform e-commerce yang dapat membantukan anda untuk janakan duit melalui sistem online. Dengan menyertai program Involve Asia, membolehkan anda untuk menjadi agen dengan mengakses kepada lebih 80 laman web merchant yang beroperasi secara online.

Bagi saya konsepnya sama saja dengan Lazada, Amazon dan sewaktu dengannya. Antara merchant yang menawarkan kepada anda antaranya adalah Zalora, Lazada, RinggitPlus, Trivago, Catchbus, Hotels.com dan banyak lagi yang turut disediakan. Sistem pembayarannya sangat mudah iaitu melalui transfer bank atau paypal. Mudahlah anda nak keluarkan duit.

Bagaimana cara untuk buat duit dengan Involve Asia?

Senang saja, anda perlu login akaun setelah berjaya permohonan pendaftaran dan pilih saja mana-mana produk yang ditawarkan di laman web merchant dan buat artikel mengenainya. Tapi, pastinya ayat kena tulis kaw-kaw.

Tunggu apa lagi kepada para blogger, pemilik website dan pengguna media sosial jom sertai program affiliate Involve Asia ini.

Kalau korang berminat untuk jana pendapatan melalui program affiliate Involve Asia dengan mudah?

Cara Jana Duit Melalui Involve Asia Dengan Mudah


1. Daftar di laman web Involve Asia
- Isikan borang dengan selengkapnya dan tunggu permohonan sehingga diluluskan. Kalau lebih mudah anda mendaftar melalui link referral saya.

2. Daftar link referral

Anda boleh masuk melalui link seperti ini :

http://dashboard.shopstylers.com/signup/1484

3. Promosikan link referral di laman sosial seperti Facebook, Blog, Instagram, Twitter dan sebagainya.

4. Akan dapat komisyen jika orang sign up melalui link referral anda.

Cara Jana Duit Melalui Involve Asia Dengan Mudah

Dengan penjelasan ini dapat membantu anda untuk turut menjana pendapatan melalui program affiliate Involve Asia. Pasti anda tak rugi dapat jana riban ringgit dengan program ini. Daftarlah Sekarang!

5 comments:

  1. Jie pn lama dh join tapi belum aktif promosi involveasia ni

    ReplyDelete
  2. bab ni kurang pandai sgt akak ni man.. Akak memang dah daftar dgn involve ni, tapi tataw nape tak menjadi.. mungkin tak berapa nak faham akan pengurusannya..

    ReplyDelete
  3. Tak reti nak promosi tu yang masalahnya tu.. nak buat affiliate Ni kena rajin promo juga kan..

    ReplyDelete

Powered by Blogger.