Header Ads

Senarai Pelakon dan Sinopsis Drama Diari Cinta Kita TV9

Senarai Pelakon dan Sinopsis Drama Diari Cinta Kita TV9 | Saksikan sebuah drama terbaru berjudul Diari Cinta Kita ini akan menggantikan drama Ainur Mardhiah dalam slot Azalea TV9. Drama ini dilakonkan oleh pelakon terkenal antaranya Ayu Raudhah, Fezrul Khan, Bell Ngas, Tasha Shilla dan ramai lagi

Drama Diari Cinta Kita telah diarahkan oleh pengarah terkenal tanah air iaitu Nazir Jamaluddin yang akan bersiaran bermula pada 16 Disember 2016 jam 8.30 malam setiap hari Selasa hingga Ahad.

Image result Senarai Pelakon dan Sinopsis Drama Diari Cinta Kita

Senarai Pelakon dan Sinopsis Drama Diari Cinta Kita


Tanpa membuang masa lagi, apa kata kita terjah Senarai Pelakon dan Sinopsis Diari Cinta Kita TV9 yang dikongsikan oleh penulis di bawah ini khas buat peminat drama TV dan para pengunjung setia blog ini.

Senarai Pelakon Drama Diari Cinta Kita


● Fazrul Khan sebagai Hakim
● Ayu Raudhah sebagai Dr Aqilah
● Reen Rahim sebagai Lisa
● Tasha Shila sebagai Nurul Iman
● Bell Ngasri

Sinopsis Drama Diari Cinta Kita


Drama Diari Cinta Kita mengisahkan Nurul Iman merupakan seorang gadis berusia awal 20-an yang menderita penyakit kanser sejak dari kecil lagi. Cerita ini bermulalah konflik apabila suaminya, Hakim bertindak nekad untuk mengahwini dengan doktor yang merawatnya iaitu Dr Aqilah yang dilakonkan oleh Ayu Raudhah.

Dari situlah pelbagai cabaran dan halangan yang terpaksa Dr Aqilah dab Hakim tempuhi dalam memperjuangkan cinta mereka itu. Apa kesudahannya yang diantara mereka? Jangan lupa nantikan drama terbaru ini di TV9.

1 comment:

Powered by Blogger.