Header Ads

Senarai Peserta Duo Star Astro 2016 Musim Pertama

Senarai Peserta Duo Star Astro 2016 Musim Pertama | Program realiti terbaru terbitan Astro iaitu Duo Star Malaysia akan mula bersiaran untuk menggantikan Gegar Vaganza musim ketiga. Duo Star akan bermula bersiaran pada 25 Disember 2016 di saluran Astro Ria pada pukul 9.00 malam dengan menampilkan barisan penyanyi-penyanyi profesional secara berduet dalam program terbaru ini.

Senarai Peserta Duo Star Astro 2016 Musim Pertama

Antara barisan artis yang akan terlibat dalam pertandingan 'Duo Star' ini adalah 8 pasangan bintang duo yang bakal berentap untuk musim pertama program realiti tersebut adalah Syamel & Ernie Zakri, Asfan & Aweera, Awi Rafael & Kaka Azraff dan Ila Damiaa & Yasin. Turut bertanding Haiza & Epul Drama Band, Ronnie Hussein & Sarah Fazny, Harris Baba & Ning Baizura dan Firman & Ayai.

Kesemua peserta Duo Star akan diadili sepenuhnya oleh oleh juri profesional iaitu Datuk Hattan, pengarah muzik Datuk Acis dan Adibah Noor yang akn dihoskan oleh Datuk AC Mizal. Pemenang program ini akan membawa pulang wang tunai RM100,000 manakala naib juara pula sejumlah RM50,000 berserta trofi.

Senarai Peserta Duo Star Astro 2016 Musim Pertama


Berikut adalah dikongsikan Senarai Peserta Duo Star 2016 Musim Pertama khas untuk pembaca setia blog ini :-


Senarai Peserta Duo Star Astro 2016 Musim Pertama

● Syamel & Ernie Zakri
● Asfan & Aweera
● Awi Rafael & Kaka Azraff
● Ila Damiaa & Yasin
● Haiza & Epul Drama Band
● Ronnie Hussein & Sarah Fazny
● Harris Baba & Ning Baizura
● Firman & Ayai

Semoga dengan adanya informasi ini mengenai Senarai Peserta Duo Star 2016 Musim Pertama dapat membantu anda mengenali dan menyaksikan siapakah penyanyi profesional yang berentap sengit seramai lapan pasangan dalam program terbaharu terbitan Astro iaitu Duo Star.

1 comment:

  1. peminat duo star ke..

    #blogwalking dari www.liahasty.com

    ReplyDelete

Powered by Blogger.