Header Ads

Semakan Keputusan Pegawai Hal Ehwal Islam Gred S41 Online

Semakan Keputusan Pegawai Hal Ehwal Islam S41 Online | Untuk makluman, kepada calon-calon yang telah menduduki Peperiksaan Online Pegawai Hal Ehwal Islam Gred S41 2016 pada 6 Disember 2016, anda tahu bila tarikh semakan keputusan Pegawai Hal Ehwal Islam Gred S41?

Melalui fanpage rasmi Suruhanjaya Perkhidmatan Awam Malaysia (SPA), masih tidak dikeluarkan lagi tarikh semakan keputusan Pegawai Hal Ehwal Islam S41 2016. Anda boleh terus merujuk ke fanpage itu untuk mengetahui tarikh sebenar semakan yang akan dikemaskini di sini.

Semakan Keputusan Pegawai Hal Ehwal Islam Gred S41 Online

Semakan Keputusan Pegawai Hal Ehwal Islam Gred S41


Di bawah ini dikongsikan informasi penting mengenai semakan nama calon yang layak untuk duduki dan semakan keputusan peperiksaan:


Semakan Peperiksaan Online


● Klik SPA PHEIS41


Semakan Keputusan Peperiksaan Online


● Tarikh semakan akan dikemaskini dari semasa ke semasa. Anda boleh buat semakan keputusan Pegawai Hal Ehwal Islam S41 dengan klik link di bawah. 

Tarikh : 13 Disember 2016
Masa : Jam 5 petang
Jika anda mempunyai sebarang masalah dan pertanyaan, anda boleh layari ke fanpage rasmi SPA.

Dengan adanya informasi ini, penulis mengharapkan calon boleh terus ke fanpage rasmi untuk membuat Semakan Online Keputusan Pegawai Hal Ehwal Islam S41 dengan lebih terkini. Ia akan update dari semasa ke semasa dan ucapan tahniah kepada calon yang berjaya mendapat jawatan ini.

No comments

Powered by Blogger.