Header Ads

Jadual Pembayaran Gaji Bulanan Kakitangan Awam 2018

Jadual Pembayaran Gaji Bulanan Kakitangan Awam 2018 | Anda dah tahu bilakah tarikh pembayaran gaji bulanan kakitangan awam 2017? Semestinya anda sebagai pekerja kakitangan awam ingin tahu gaji bulanan bagi tahun 2017 yang akan dimasukkan. Untuk yang pesara kerajaan bagaimana pula?

Jadual Pembayaran Gaji Bulanan Kakitangan Awam 2017

Sebelum labuhnya tirai tahun 2016, jadual pembayaran gaji penjawat awam 2017 ini secara rasminya telah diterbitkan menerusi Portal Rasmi Jabatan Akauntan Negara Malaysia (JANM). Dengan adanya jadual gaji kakitangan awam 2017, memudahkan anda merancang awal akan perbelanjaan bulanan dengan lebih sistematik.

Baca juga : Jadual dan Tarikh Bayaran Pencen 2017

Jadual ini turut memaparkan maklumat berkaitan tarikh/bulan/hari pembayaran gaji dijadikan rujukan kepada anda. Anda juga boleh membuat semakan gaji bulanan kakitangan kerajaan Malaysia boleh dibuat menerusi online di e-penyata gaji.

Jadual dan Tarikh Pembayaran Gaji Bulanan Kakitangan Awam Tahun 2017

Berikut dikongsikan dari Surat Pekeliling Akauntan Negara Malaysia mengenai pembayaran gaji tahun 2017:

Jadual Pembayaran Gaji Bulanan Kakitangan Awam 2017

Semoga adanya jadual ini memudahkan pekerja kakitangan awam mengetahui bila tarikh kemasukan pembayaran gaji setiap bulanan bagi tahun 2017. Dengan adanya jadual, diharapkan kakitangan kerajaan memberi mutu bekerja yang jitu dan tinggi.

3 comments:

  1. kalau la company saya keluarkan tarikh khas gaji keluar kn bagus.

    ReplyDelete
  2. kalau la company saya keluarkan tarikh khas gaji keluar kn bagus.

    ReplyDelete
  3. untung la pnjawat awam ni.. kita keja swsta sabar jak la

    ReplyDelete

Powered by Blogger.