Header Ads

TheCovets Majalah Kecantikan Online Aspirasi Wanita

TheCovets Majalah Kecantikan Online Aspirasi Wanita | Hai semua?Khususnya untuk kaum Hawa! Pernah korang tahu tentang TheCovets? Saya amat teruja mahu memperkenalkan apa itu TheCovets. TheCovets merupakan sebuah majalah kecantikan atas talian (online) yang pertama di Malaysia, di mana ia dilancarkan pada bulan Julai 2016.

TheCovets atau Beauty Magazine TheCovets bertujuan untuk menyambung pembaca untuk kecantikan aspirasi dengan cerita-cerita inspirasi, trend terkini, tutorial kecantikan dan review produk.
Di samping itu, TheCovets juga telah melibatkan dengan berkolaborasi penulis blog dan pengaruh kecantikan di Malaysia atas sumbangan laman webnya.


Kenapa kaum wanita patut cuba TheCovets?

Kenapa kaum hawa wajib baca artikel ini. Bagi wanita, dengan adanya laman web ini memudahkan anda tahu akan produk terkini atau cara memakainya dengan sempurna, rawatan, tips bersolek dan bau-bauan minyak wangi.


TheCovets Majalah Kecantikan Online Aspirasi Wanita


TheCovets Majalah Kecantikan Online Aspirasi Wanita

  Untuk pengetahuan, laman web ini dikendalikan berdasarkan 5 tab iaitu:

● The Cares 

● The Color 
● The Scene 
● The Talks 
● The Lifestyle  

Benefits of Sinful Yogurt Face Masks



Fruit Masks | 5 DIYs for a Healthy and Glowing Skin



Chanel | The Coming Up Rose N°5 L’Eau Perfume


Untuk mendapatkan maklumat lanjut, anda boleh layari ke website www.thecovets.com atau official Facebook TheCovets.


Semoga informasi ini mengenai TheCovets, anda tahu apakah fungsinya dan kelebihan yang ada pada laman web beauty online itu. Boleh kongsikan agar wanita di luar sana tahu akan majalah online TheCovets. 

1 comment:

Powered by Blogger.