Header Ads

Presentation Final Project Diploma Kejuruteraan Awam

Assalamualaikum...

Rasanya kini aku kurangnya update entri, maklum lah sibuk dengan keje assignment di politeknik. Alhamdullilah aku dengan rakan grup berjaya menghabiskan presentation projek akhir 2 sebentar tadi dengan jayanya. Walaupun, ada jugak lah beberapa kritikan dari panel yang sangat membina.

Sebenarnya, bukan mudah nak buat satu thesis tentang suatu projek yang hendak dilakukan. Kami telah memilih projek berkenaan penyelidikan atau kajian tentang ketidakpatuhan lampu isyarat oleh pengguna jalan di Kulim.


Walaupun rasanya tajuk projek akhir agak simple, tapi tanggungjawab atau isu yang kami bangkitkan berkenaan keselamatan pengguna di persimpangan berlampu isyarat. Hasil dari pandangan presentation kami, panel katakan isu yang team kamu lakukan sangat berguna dan penting. Janji lepas tak kena repeat!

Aku dah rasa hilang satu beban atau tekanan mengenai projek ini. Lepas ni aku perlu fokuskan pula final exam semester 5 yang bakal aku hadapi pada 25 Oktober ini. Doa2 kan saya yer...kalau nanti saya rajin, boleh lah saya kongsikan langkah2 keje projek yang dilakukan bersama rakan-rakanku yang lain.

Yeyy!!! Minggu depan ada dinner pulak sempena Jamuan Perpisahan Sem Akhir JKA. Tema gold n black. Dinner malam tu bukannya free, kena bayar RM15 bagi seorang.

No comments

Powered by Blogger.