Header Ads

1 Juta Pageviews Blog LOKMANAMIRUL.COM

Alhamdulillah, pejam celik...pejam celik! tepat 8 Oktober 2016 blog lokmanamirul.com sudah cecah 1 juta pageviews. Sangat hepy dan bersyukur sangat! Dapatlah juga rasa jadi jutawan blogging ni. Blog-blog yang lebih hebat dah rasa sejuta ni dah lama, aku baru merasakannya hari ini.


Rasanya lama jugak lah aku dalam dunia blogging ni, bermula dari Desember 2013 tapi mula aktif sebenar dalam bulan November 2015. Agak lama jugak lah lebih kurang 11 bulan camtu baru rasa jadi jutawan pageviews. Maknanya, blog aku makin diterima ramai dan boleh lah dianggap makin friendly dengan blogger-blogger lain.

Apa-apa pun saya tetap berterima kasih kepada pelawat atau blogger2 yang lain sudi membaca artikel yang saya kongsikan, kerana bukan kamu semua blog saya tak akan sampai 1 juta pageviews.

Kenapa aku buat blog? Patut kah aku teruskan?....jawapannya aku tetap teruskan dalam dunia blogging ni dengan lebih lagi ke hadapan, kerana aku percaya dalam hanya 11 bulan saja aku mula giat aktif benar2, terbukti aku dah rasa income dari blogging. Siapa kata xnak, konfem dia tergolong orang-orang yang rugi. Doa-doakan saya lebih terus success dan dapat setanding dengan para blogger di luar sana.

No comments

Powered by Blogger.