Header Ads

Siapa sebenarnya Aiman Banna Penulis Buku 'Henshin' Bestseller

Kadang2 aku tertanya-tanya kenapa ramai sangat guna nama Aiman. Sebelum ini pernah aku kongsikan siapa Aiman Tino, ada juga pelakon nama Aiman Hakim dan kini pulak Aiman Banna. Adakah ia kebetulan atau pun dirancang. Hahah!!! Bagi aku nama Aiman Banna ni masih baru dan kurang kenali di mata intelek.


Siapa Aiman Banna? Sebenarnya, aku pun baru kenali dia bukannya seorang artis atau pun orang ternama, tapi hanyalah sorang daei , pendakwah intelek di dunia maya. Beliau juga memiliki sebuah blog yang dikenali sebagai aimaanbanna.com. Boleh lah korang bukak blogger Aiman Banna yang mempunyai info keagamaan dan inspirasi.

Tapi, apa yang membuat aku tertarik kepada pendakwah bebas ini adalah kerana sebuah buku karya beliau berjudul 'Henshin' sangatlah menarik dan dikatakan buku itu 'best seller'. Kalau korang nak info lanjut mengenai Aiman Banna boleh sambung baca di bawah ini.




Biodata Aiman Banna :

Nama Penuh : Mujahid Aiman
Nama Kenali : Aiman Banna (Panggilan Banna sempena nama Imam Hasan Al-Banna)
Pendidikan : Madinah International University dalam bidang Syariah
Kerjaya : Penulis buku (Henshin, Infiru, Coklat Tarbiah), Pendakwah Bebas, Pengasas Inspirasee, Daeipreneur dan Blogger n Vlogger
Facebook : http://facebook.com/aimaan.banna

Sumber rujukan : Aiman Banna blogspot 

1 comment:

  1. belum kenal siapa aiman banna nanti bolehlah baca

    ReplyDelete

Powered by Blogger.