Header Ads

8 Sebab untuk Dapatkan Huawei Honor 8

Anda mahu dapatkan telefon pintar Honor 8? Jom sertai Huawei Honor 8 Affiliate Contest dan anda mungkin salah seorang yang bertuah bakal memiliki telefon pintar Honor 8 yang baru kini berada di pasaran Malaysia. Untuk pengetahuan anda, saya salah seorang pengguna telefon pintar Honor 5, di mana hampir 6 bulan saya memilikinya. Memang saya katakan kini Huawei setanding dengan iPhone dan Samsung.

Tujuan saya menulis entri ini untuk ajukan 8 sebab untuk dapatkan Huawei Honor 8. Dengan mudah kata, kenapa anda mahu miliki Huawei Honor 8? Di sini saya akan terangkan lebih lanjut mengenai telefon pintar terbaru Honor 8 ini, anda boleh lihat spesifikasinya dan apa sebabnya.


Huawei Honor 8


1. Rekabentuk


Nampaknya Honor 8 memiliki rekabentuk yang premium, kekuatan dan keindahan kaca untuk menghasilkan rekabentuk yang licin, elegan dan ergonomik. Honor 8 mempunyai rekabentuk yang lebih nipis berbanding Galaxy S6 dan iPhone 6S serta miliki paparan 5.2- inci mempunyai 1920 x 1080 atau resolusi PPI 423, jadi ia adalah lebih rendah-res daripada beberapa dengan kepadatan piksel yang agak tinggi.




2. Pengimbas cap jari (sensor fingerprint) yang sangat laju


Dengan adanya Honor 8, anda boleh membuka kunci telefon anda hanya dalam masa 0.4 saat dengan pengimbas cap jari yang lebih baik daripada Honor sebelumnya. Tambahan lagi, pengimbas cap jari ini bertindak sebagai lapisan pertama telefon keselamatan. Cap jari ciri keselamatan pengiktirafannya dipertingkatkan adalah disebabkan oleh Level 4 koleksi cap jari algoritma yang mengumpul maklumat 3D cap jari anda. Ia juga pengimbas cap jari serba boleh juga pintar utama disesuaikan yang membolehkan anda melancarkan aplikasi kegemaran anda dengan lebih cepat.




3. Bateri tahan lama


Honor 8 dilengkapi dengan bateri 3000mAh kapasiti bateri disokong oleh Smart Power 4,0 memaksimumkan stand-by yang masa selama 1.77 hari bagi penggunaan biasa dan 1.22 hari bagi penggunaan berat. Kapasiti tinggi dan bateri tahan lama boleh memberi anda sehingga bernilai selama 10 jam di luar talian video bermain. Ia juga memiliki teknologi mengecas 9V/2A memberikan anda 47% meningkatkan kuasa dalam masa 30 minit. So, bagi yang para gamers dan kaki sosial harus memilikinya.


4. Kamera


Honor 8 mempunyai kamera utama dual 12MP, meraih lebih cahaya untuk menghasilkan gambar-gambar berwarna yang menakjubkan dengan butiran crisper. Mod aperture Wide membolehkan anda menetapkan bukaan antara F0.95 untuk F16 untuk kedalaman indah tembakan lapangan. Anda juga boleh menetapkan semula fokus anda selepas mengambil gambar. Untuk kamera depan pula mempunyai 8 megapixels berserta flash yang sudah cukup baik untuk gambar selfie walaupun dalam keadaan cahaya yang rendah. Bagi yang suka berselfie mesti tak akan melepaskan peluang untuk memiliki Honor 8.




5.Performance CPU


Honor 8 dikuasakan oleh 2.3 GHz CPU OCTA -core dibina pada satu arkitektur 16nm. Honor 8 juga mempunyai 4 GB RAM (dua kali ganda berbanding iPhone tahun lepas) dan teras OCTA Hisilicon Kirin 950 pemproses yang berkuasa. Ia hanya boleh didapati dengan 32 GB terbina dalam simpanan, tetapi ia mempunyai slot microSD untuk pengembangan sehingga 128 GB.

Selain itu, Honor 8 mempunyai CPU chipset mengandungi i5 bersama pemproses yang mengawal sensor Honor 8 dan ciri-ciri lain. Kerja-kerja i5 bersama pemproses selari dengan Kirin 950 SoC chipset untuk meningkatkan kelajuan pemprosesan, masa tindak balas dan hayat bateri.



6. Display

Honor 8 mempunyai warna cerah, lebih bijak mengawal penglihatan, paparan FHD 5.2- inci Honor 8 ini dilengkapi dengan 96 % warna yang tinggi 'gamut' (NTSC ), peningkatan warna dan dinamik pixel- tahap teknologi pelarasan. Sebaliknya pasti membawa pengalaman pemandangan indah. mod penjagaan mata menapis cahaya biru untuk mengurangkan ketegangan mata supaya anda selesa boleh menikmati semua video, permainan atau e -buku pada telefon anda.

7. Software

Honor 8 berjalan perisian 4.1 EMUI Huawei, berasaskan Android 6.0 Marshmallow. Oleh kerana kita menggunakan Honor Cina 8, beberapa aplikasi yang kami temui adalah tidak mungkin untuk membuat jalan mereka ke Amerika Syarikat, seperti kedai HiApp Huawei, sebagai contoh. Sesungguhnya perisian menempatkan beberapa - apa yang boleh adalah untuk pengguna peranti barat - ciri-ciri pelik.

8. Audio 

Kualiti pembesar suara mono Honor 8 adalah sempurna diterima. Peranti ini menggunakan mikrofon tambahan untuk penindasan bunyi dan suara-suara yang kuat dan jelas apabila dimainkan pada fon pembesar suara. Dalam perbualan telefon anda akan difahami dengan baik, walaupun bahawa mikrofon tersembunyi di sebalik grill di bahagian bawah.

AndroidPIT honor 8 review 6472

Honor 8 is available in Lazada now! Click here <Honor 8> to shop!

Jika anda mahu menyertai Honor 8 Creative Blogging Contest, boleh layari ke official page http://www.lazada.com.my/honor-8/.

dan juga anda boleh redirection link melalui di bawah ini;

http://www.lazada.com.my/tools-depot/

http://www.lazada.com.my/shop-kitchen-organizer-storage/

My Cybersale



My CyberSale

Sempena hari pada My Cybersale, anda juga perlu menyebut Lazada's My Cybersale berlaku pada 26-30 September.

Menyemak tawaran 6068 untuk karya seni.


Nasib baik dan Have Fun!

Nak dapatkan info lebih lanjut? layari laman web yang tertera ini. KLIK DI SINI Mycybersale


No comments

Powered by Blogger.